Nejlepší herci v reklamě jsou Tomáš Jeřábek a Tomáš Měcháček z reklamy Air Bank

Nejvíce ocenění si odnesla slovenská agentura Istropolitana Advertising.

Soutěž kreativity v reklamě Zlatá pecka, pořádaná Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace hodnotí to nejlepší, co v české a slovenské reklamě za uplynulý rok vzniklo. Ve středu 20. února bylo v pražském klubu Lávka za účasti generálního partnera FTV Prima předáno dvacet hlavních cen, dále cena za nejlepší product placement a multichannel creativity, nejlepší internetový formát, cena MMS a cena akademické poroty Vysoké školy kreativní komunikace.

Nejvíce ocenění si odvezla slovenská agentura Istropolitana Advertising prezentaci Moje dieťa a vizuál pro automobilku Citroën i cenu za nejlepší internetový formát a cenu akademickou. Slavili i kreativci ze Zaraguzy, agentury THIS IS LOCCO, Wiktor Leo Burnett, DARK SIDE a další.

Celkem bylo  příhlášených 156 reklamních prací. V porotě zasedli bratři Cabani, střihač Alois Fišárek, režisér Karel Janák, fotograf Adolf Zika, režisér a producent Viktor Tauš, kameraman Vladimír Smutný a další.

Trofeje ovšem nemířily jen do agenturních zasedaček. Předána byla rovněž cena Nejlepšímu herci v reklamě. O té rozhoduje 15 tisíc diváků v hlasování organizovaném Českým národním panelem a výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere. Cenu obdržel Tomáš Jeřábek. Jako druhý se umístil jeho herecký parťák Tomáš Měcháček, na třetím až pátém místě se pak umístili Sabina Remundová, Jiří Langmajer a Iva Kubelková.

Více informací vítězných pracech a soutěži se dozvíte na webu akce a také v pondělním tištěném vydání MAM (vychází 25. 2. 2019), kde najdete další informace o Zlaté pecce včetně galerie vybraných oceněných prací.

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

sparta_kybersikana
nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard