Nejvíce ocenění si odnesla slovenská agentura Istropolitana Advertising.
Soutěž kreativity v reklamě Zlatá pecka, pořádaná Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace hodnotí to nejlepší, co v české a slovenské reklamě za uplynulý rok vzniklo. Ve středu 20. února bylo v pražském klubu Lávka za účasti generálního partnera FTV Prima předáno dvacet hlavních cen, dále cena za nejlepší product placement a multichannel creativity, nejlepší internetový formát, cena MMS a cena akademické poroty Vysoké školy kreativní komunikace.
Nejvíce ocenění si odvezla slovenská agentura Istropolitana Advertising prezentaci Moje dieťa a vizuál pro automobilku Citroën i cenu za nejlepší internetový formát a cenu akademickou. Slavili i kreativci ze Zaraguzy, agentury THIS IS LOCCO, Wiktor Leo Burnett, DARK SIDE a další.
Celkem bylo příhlášených 156 reklamních prací. V porotě zasedli bratři Cabani, střihač Alois Fišárek, režisér Karel Janák, fotograf Adolf Zika, režisér a producent Viktor Tauš, kameraman Vladimír Smutný a další.
Trofeje ovšem nemířily jen do agenturních zasedaček. Předána byla rovněž cena Nejlepšímu herci v reklamě. O té rozhoduje 15 tisíc diváků v hlasování organizovaném Českým národním panelem a výzkumnou agenturou Nielsen Admosphere. Cenu obdržel Tomáš Jeřábek. Jako druhý se umístil jeho herecký parťák Tomáš Měcháček, na třetím až pátém místě se pak umístili Sabina Remundová, Jiří Langmajer a Iva Kubelková.
Více informací vítězných pracech a soutěži se dozvíte na webu akce a také v pondělním tištěném vydání MAM (vychází 25. 2. 2019), kde najdete další informace o Zlaté pecce včetně galerie vybraných oceněných prací.