V aktuálním vydání Marketing & Media, které vychází 18. února, najdete velké téma o tom, jak falešné zprávy změnily marketing.
V posledních letech bezprecedentním způsobem ovlivňují byznys, politiku i společenské nálady. Jejich výroba je levná, rychlost, s jakou se šíří, byla ještě do nedávna nepředstavitelná. A jejich moc, navzdory tomu, že se před falešnými zprávami neustále staví stále vyšší hradby, jako by rostla. Falešné zprávy pomáhají rozdělovat národy, ničí diplomatická společenství, podstatný vliv mají ale i na společnosti, na značky a jejich marketing.
„Falešné zprávy jsou bezpochyby novým fenoménem posledních dvou, tří let, který musí marketéři a zástupci PR a komunikačních oddělení brát v potaz. A rozhodně jej nepodceňovat!“ říká ředitel PR agentury Aspen.PR Michal Hoblík. „Některé průzkumy ukazují, že spotřebitelé jsou méně důvěřiví nejen vůči redakčním zprávám, ale také vůči inzertním sdělením. To znamená, že na zprávy o naší společnosti, brandu či produktu nahlížejí už od počátku s mírným či větším skepticismem,“ dodává.
V čísle dále najdete:
- Výdaje do marketingu v Česku porostou
- Jak Jizerská padesátka inspiruje umělce
- Kufříkový marketing v porodnicích a čekárnách lékařů
- Aktuální komentáře k dění v oboru
Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 18.2. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.
Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz