Přihlášky na letošní ADC Czech Creative Awards jsou otevřeny a s touto událostí přichází i “louskáčková” kampaň. Tématem letošního ročníku jsou KILLER IDEAS.
Soutěž přijímá přihlášky a spustila kampaň.“Jsou to myšlenky tak geniální, že odrovnají každého, s kým přišly do styku. A právě takové práce jsou na letošních ADC Creative Awards nejvíce vítány.” vysvětluje autor konceptu David Suda (WMC/GREY). Tvorby spotu se ujal režisér Marek Partyš s produkcí Bistro Films, fotografie vytvořil Pavel Hejný (Creative Embassy) a grafický design zpracoval Aleš Mička (Touch Branding).
Přihlásit se můžete v následujících kategoriích:
- Outdoor
- Film
- Radio
- Direct Marketing
- Digital.
- Best use of Media
- Branded content
- Brand experience
- Design
- Craft
- Innovation
- Online Campaign
- Integrated Campaign
Registrace do soutěže je otevřena od 1. února 2019 do 15. března 2019. Vyhlášení soutěže proběhne 11. dubna 2019. Více o ADC Czech Creative Awards najdete na oficiálním webu soutěže.