Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ADC Czech Creative Awards letos láká zabijácké nápady

Přihlášky na letošní ADC Czech Creative Awards jsou otevřeny a s touto událostí přichází i “louskáčková” kampaň. Tématem letošního ročníku jsou KILLER IDEAS.

Soutěž přijímá přihlášky a spustila kampaň.“Jsou to myšlenky tak geniální, že odrovnají každého, s kým přišly do styku. A právě takové práce jsou na letošních ADC Creative Awards nejvíce vítány.” vysvětluje autor konceptu David Suda (WMC/GREY). Tvorby spotu se ujal režisér Marek Partyš s produkcí Bistro Films, fotografie vytvořil Pavel Hejný (Creative Embassy) a grafický design zpracoval Aleš Mička (Touch Branding).

Přihlásit se můžete v následujících kategoriích:

  • Print
  • Outdoor
  • Film
  • Radio
  • Direct Marketing
  • Digital.
  • Best use of Media
  • Branded content
  • Brand experience
  • Design
  • Craft
  • Innovation
  • Online Campaign
  • Integrated Campaign

Registrace do soutěže je otevřena od 1. února 2019 do 15. března 2019. Vyhlášení soutěže proběhne 11. dubna 2019. Více  o ADC Czech Creative Awards najdete na oficiálním webu soutěže.

Reklama
ČEZ

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130