Aktuální vydání Marketing & Media, které vychází 7. ledna, popisuje příběh TV Barrandov. Jak se vyvíjela její sledovanost?
„Chceme být jiní,“ prohlásil v polovině roku 2008 tehdejší programový šéf TV Barrandov Přemysl Svora. Televize nakonec odstartovala 11. ledna 2009 a v těchto dnech tedy oslaví desetileté výročí. Aniž by si člověk liboval v krutých ironiích, je třeba říct, že se Svorova slova naplnila. I když asi trochu jinak, než měl na mysli.
Pokud bychom si dovolili luxus přirovnání, protrpěla nejdřív barrandovská televize běžné dětské choroby, prošla si obdobím rozvodu rodičů a nestability rodinného zázemí, aby ji nakonec před desátými narozeninami postihla poněkud předčasná puberta. O co předčasnější, o to divočejší, řekli bychom…..
V čísle dále najdete:
- Hlavní téma: Byznys s online prodejem léčiv
- Kalendář očekávaných událostí v marketingu a médiích v roce 2019
- Shrnutí novinek ve videoreklamě
- Legislativní změny, které profesionálům v komunikaci nesmí uniknout
Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 7.1. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.
Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz