Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sebastian: Je televize pro umělce stále důležitá?

Příští číslo MAM, které vyjde v pondělí 14. ledna se věnuje budoucnosti hudebních televizí. O svém vztahu k médiím píše popový zpěvák Sebastian.

Každý umělec to má myslím trochu jinak. Pro mě je důležitý kompletní mediamix, od televize až po rádia a sociální sítě, do kterých zahrnuji i YouTube. Díky spolupráci s nejposlouchanějšími rádii u nás, se o mé tvorbě dozví spousta lidí, určitě více než z televize. V ČR je pro mou práci relevantní jen jedna hudební televize, a to Óčko. Moje songy jsou zpívané v mateřském jazyce, takže i když mě posluchači rádií nevidí, vnímají, že jsem Čech a že pokud se jim moje hudba libí, jsem jim doslova „na dosah“. A tím se pak dostávají i na mé sociální sítě – YouTube kanál nebo Instagram.

Co se týká hudební televize, tak bych si přál, aby Óčko sledovalo více lidí, protože si to podle mě zaslouží. Mají dobré moderátory i pořady a podporují českou hudební scénu, a to nejen tu stávají, ale především nováčky. 
Ohledně financí, tak jsou určitě nejdůležitější koncerty, což je radost, protože na pódiu se cítím nejlépe. Myslím, že je doba, kdy budou stále více a více podstatná internetová média, než ta klasická. V autech si už můžete pustit Spotify bez reklam, v telefonu také, v chytrých televizích si pustíte klip, který zrovna chcete. Doba zkrátka nahrává internetu.

Tématu hudebních televizí se věnuje aktuální číslo MAM.

Reklama
Abovalve

V čísle dále najdete:

  • Případová studie Flixbus
  • Kdo v Česku vydělá na elektromobilitě?
  • Podpásovky politiků na českém Twitteru
  • Marketingové a PR trendy 2019

Aktuální tištěné číslo si můžete nechat doručit až do schránky prostřednictvím SMS objednávky. Stačí od pondělí 14.1. 2019 poslat textovou zprávu ve tvaru MAM Jméno Příjmení Ulice Město PSČ na číslo 90211. Cena za tuto prémiovou SMS je 99 Kč + cena za odeslání SMS podle vašeho tarifu, službu technicky zajišťuje ATS Praha.

Předplatné objednávejte na adrese chcimam.cz

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)