Kromě něj získává skupina další specialisty.
Komunikační a mediální skupina Magnas posiluje v personální oblasti a ohlašuje vstup nového partnera do skupiny. Petr Jelínek se připojí k Robertu Renčovi a Martinu Šafrovi. Bude zodpovědný za rozvoj nových obchodních příležitostí a zároveň bude dohlížet na rozvoj divize Social a podílet se na strategickém řízení celé skupiny a integraci technologických řešení pro správu kampaní jak v online, tak v offline prostředí.
“Jsme rádi, že jsme Petra získali do Magnas a budeme moci navázat na naše úspěšné tažení mediálním trhem z minulosti. Zároveň díky Petrovým mezinárodním zkušenostem s rozvojem obchodních příležitostí můžeme lépe škálovat růst v rámci našeho byznysu nejen v ČR a díky jeho zkušenostem s řízením televizního obchodu efektivněji testovat a integrovat nové chystané nástroje v rámci propojení dat TV a online reklamy, na což se specializujeme v rámci divize Media,” shodují se Renč se Šafrou. Všichni tři dříve pracovali společně v Centrum Holdings, Renč s Jelínkem později také v TV Nova a TV Prima.
Od ledna tohoto roku se do týmu divize Creative nově připojily Petra Sokolová a Lucia Compeľová. Sokolová přichází na pozici account managerky, Compeľová rozšiřuje tým grafiků.
Magnas nově založil vlastní in-house divizi Social a na pozici social media strategist nastoupila Adriana Suská, která získala bohaté zkušenosti v oblasti reklamy, tvorby obsahu a community managementu pro klienty Mediatelu i jako social media manager v Kulina.cz.
Do divize Performance nedávno přišla Alena Burdová (ex. H1, Seznam.cz, Uniqa pojišťovna) jako senior performance specialist.
Mezi klienty, pro které v poslední době skupina pracuje, patří například: Uniqa pojišťovna, Equa bank, Czech Tourism, D.A.S., Tesla investiční společnost, Ravensburger, Vasky, Dámejídlo.cz a další.
Komunikační a mediální skupinu Magnas tvoří společnosti Magnas Media s.r.o. (od 2012) se zaměřením na poskytování služeb v oblasti marketingových a mediálních strategií, konzultace a nákup médií, kreativní využití a efektivní plánování TV, dále Magnas Performance s.r.o. (od 2014), která se zaměřuje výhradně na výkonnostní online marketing včetně správy obsahu na sociálních sítích a Magnas Creative (od 2017) se zaměřením na kreativní koncepty, poskytování grafických prací a produkci především TV a online formátů. Společníky jsou Martin Šafra (50% podíl) a Robert Renč (50% podíl). Pro rok 2019 je Magnas jedním z hlavních partnerů mezinárodní festivalu o marketingu a značkách Marketing Festival 2019, který se uskuteční v březnu v Praze.