Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Czech On-line Expo nabídne více než 60 hodin přednášek

Příležitost najít si práci v marketingu budou mít všichni, kdo přijdou nasát vědomosti na březnový veletrh pro e-shopaře, marketéry a online podnikatele Czech On-line Expo. Kromě burzy pracovních příležitostí slibuje veletrh více než 60 hodin inspirace, novinek a trendů, které jím budou jednotliví experti dávkovat přibližně ve 100 přednáškách. Na ty, kteří dávají před teorií přednost praxi, čeká dalších 40 hodin workshopů.

Veletrh, který se ještě loni jmenoval E-shop Summit & Expo, se koná 29. a 30. března v prostorách Výstaviště v pražských Holešovicích. Program 15 odborných summitů garantují marketingoví specialisté, jako například Martin Brablec z Obsahové agentury, UX a CRO konzultant David Kočí, odborník na SEO Pavel Ungr, expert na zákaznickou péči Mário Roženský a mnozí další.

„Témata jednotlivých přednášek představíme během února. Garanti přípravu nijak nepodceňují, někteří dokonce začali kvůli veletrhu zpracovávat vlastní výzkum tak, aby nenudili návštěvníky něčím, co slyšeli mnohokrát předtím,“upřesňuje hlavní pořadatel Jan Kalianko.

Reklama
Know

Počet prodaných vstupenek na akci trumfnul již před Vánocemi návštěvnost minulého ročníku. V tuto chvíli se na veletrh chystá přes 3000 registrovaných návštěvníků. Vystavovatelé už zabrali už dvě třetiny plochy.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu