Společnost PepsiCo odstartovala novou marketingovou kampaň značky Lay’s. Její slogan „Které Lay’s si dnes dáš“ odkazuje na široké portfolio a možnost vybrat si své chipsy podle plánované příležitosti. Kampaň má podporu v televizi, digitálním prostředí a PR, ve kterých se netradičně představují téměř všechny produktové řady současně.
Celý koncept se opírá o rozmanité benefity jednotlivých produktových řad, které mají nejen specifický tvar a chuť, ale i svůj charakter. Spolu s klasickými Lay’s se představují Lay’s Strong vhodné k pivu, Lay’s Maxx s maximálními vroubky nebo pečené Lay’s Oven Baked.
Cílem kampaně je ukázat Lay’s jako inovativní značku a zároveň spotřebitele motivovat, aby vedle své oblíbené řady chipsů ochutnali i další produkty téže značky.
Televizní spot poběží na stanicích TV Prima. Kampaň bude viditelná také na lokálním facebookovém a instagramovém profilu Lay’s.
Digitální agentura: 2Fresh
Produkční agentura: Mark/BBDO
Nasazení: listopad-prosinec 2018
[image lightbox=“1″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-ktere-lays-si-dnes-das-3.jpg[/image]
[image lightbox=“1″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-ktere-lays-si-dnes-das-2.jpg[/image]
[image lightbox=“1″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-ktere-lays-si-dnes-das-1.jpg[/image]