Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Které Lay’s si dnes dáš (PepsiCo)

Společnost PepsiCo odstartovala novou marketingovou kampaň značky Lay’s. Její slogan „Které Lay’s si dnes dáš“ odkazuje na široké portfolio a možnost vybrat si své chipsy podle plánované příležitosti. Kampaň má podporu v televizi, digitálním prostředí a PR, ve kterých se netradičně představují téměř všechny produktové řady současně.

Celý koncept se opírá o rozmanité benefity jednotlivých produktových řad, které mají nejen specifický tvar a chuť, ale i svůj charakter. Spolu s klasickými Lay’s se představují Lay’s Strong vhodné k pivu, Lay’s Maxx s maximálními vroubky nebo pečené Lay’s Oven Baked.

Cílem kampaně je ukázat Lay’s jako inovativní značku a zároveň spotřebitele motivovat, aby vedle své oblíbené řady chipsů ochutnali i další produkty téže značky.

Reklama
Know

Televizní spot poběží na stanicích TV Prima. Kampaň bude viditelná také na lokálním facebookovéminstagramovém profilu Lay’s.

Digitální agentura: 2Fresh
Produkční agentura: Mark/BBDO
Nasazení: listopad-prosinec 2018

[image lightbox=“1″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-ktere-lays-si-dnes-das-3.jpg[/image]

[image lightbox=“1″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-ktere-lays-si-dnes-das-2.jpg[/image]

[image lightbox=“1″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/11/kampan-ktere-lays-si-dnes-das-1.jpg[/image]

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Návrh bez názvu-130
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Návrh bez názvu-130
Effie_novy-web-otvirak (2)