Společnost Česká produkční se stala první tuzemskou agenturou, která natočila televizní spot Hery pro Českou republiku a Slovensko. Jinak byly všechny připravovány v cizině se zahraniční produkcí. Důvěru získala díky dlouhodobé spolupráci na tvorbě digitálního obsahu Hery.
Televizní spot představuje příběh reálné rodiny, které pomohl Nadační fond Kapka naděje. V reklamě vystupují neherci – rodina uzdraveného chlapce Vilíka a prezidentka nadačního fondu Vendula Pizingerová.
Pod kreativní supervizí Viléma Rubeše zároveň zachovává klasickou vánoční atmosféru a představuje nový produkt Hera bez laktózy. Reklama sděluje také to, že nákupem Hery lidé přispějí právě Nadačnímu fondu Kapka naděje.
„Pro značku Hera jsme v minulosti produkovali několik sérií videoreceptů. Televizní reklama je však jiná disciplína. Vyžaduje odlišný přístup, jinou techniku, a především dlouhodobější a detailnější přípravu. Zvládli jsme to díky úžasnému nasazení všech profesionálů v realizačním týmu,“ říká account manager Jakub Malášek.
Přípravy televizní reklamy se ujala Viktorie Lörinczová, která režírovala poslední videorecepty pro Heru. Hudbu pro spot připravil David Solař, který stojí za skladbami pro seriály Vyprávěj a První republika. Klasickou Dvořákovu Humoresku, kterou Hera ve svých reklamách používala, naaranžoval a dostal do ní i vánoční atmosféru.
Chlapec Vilík se uzdravil díky tomu, že mu jeho bratr Vašík daroval kostní dřeň. Zakoupením jakéhokoliv výrobku Hera přispějí lidé od 1. listopadu do 31. prosince 2018 Nadačnímu fondu Kapka naděje.