Televize Prima spustila nový web pro majitele psů

Výrobce psích krmiv Brit se stal jedním z partnerů nového webu Prima Mazlíček, který na konci října spustila TV Prima. Stránky jsou určené desítkám tisíc majitelů psů v celé republice. Mimo jiné si kladou za cíl bojovat proti týrání zvířat, pomáhat útulkům a pomáhat při složitých právních sporech.

Na interaktivní Mapu naděje mohou uživatelé webu přidávat tipy na místa, kde se vyskytují množírny nebo týraná zvířata. Námětu se pak budou věnovat redaktoři zpravodajství TV Prima. Do iniciativy se zapojili také herci ze seriálu Krejzovi.

Podnět k projektu vzešel od spisovatele a scenáristy Josefa Habase Urbana. Jeho kniha Zloděj psů patří mezi partnery stránek. „Vztah člověka a psa je pro mne důležitější ukazatel úrovně společnosti než výše HDP na hlavu,“ podotýká Urban.

Ředitelka zpravodajství Primy Jitka Obzinová doplňuje, že stránky nebudou sloužit jen pejskařům a kynologům, ale všem milovníkům zvířat. „Naším cílem je nejen evidence a řešení případů, se kterými se na nás diváci obrátí, ale i bezprostřední pomoc a v neposlední řadě tlak na zákonodárce, pokud jde o ochranu zvířat. Pomáhat je totiž Prima!“ poznamenala.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk