Internetová televize Mall.tv spustila digitální kampaň, v níž představuje pořady, které rozhodně nikdy nebude vysílat.
Na fiktivní konkurz dorazil třeba bulvární novinář Pavel Novotný, který by rád natáčel logopedickou show. Ze zasedačky v pražském Kongresovém centru ho ale drsně vyvede ochranka a stejně jako ostatní neúspěšní uchazeči skončí v odpadu.
Spoty natočili režiséři Jindra Malík a Tomáš Brožek alias duo Mugshots.
„Chtěli jsme vytvořit zábavné reklamní skeče, které pomohou Mall.tv profilovat jako internetovou televizi vedenou zkušeným týmem. Zároveň bylo třeba ukázat, že se nebojí být kontroverzní. Lidi, kteří za Mall.tv stojí, dobře známe a víme, že u nich pro dobrou zábavu jde politická korektnost stranou, a tento jejich postoj jsme ve spotech chtěli ukázat,“ popisuje Malík.
Kampaň bude k vidění on-line na webech mediálních domů Economia, Czech News Center a Mafra, dále na Facebooku a na YouTube. Zapojeny budou i e-shopy ze skupiny Mall Group.
[tnm_video layout=“mnmd-post-media“]https://www.youtube.com/watch?v=Ui0V5ndqw4Y[/tnm_video]