Odborný týdeník MarketingSalesMedia změní od začátku listopadu vydavatele. Nově jím bude společnost Forum Media, s. r. o., která je pořadatelem stejnojmenné tradiční oborové konference a současně vydavatelem týdeníku Marketing & Media.
Vydavatelství Empresa Media, a. s., uvedlo časopis na trh v roce 2013 a od té doby si MarketingSalesMedia získal oblibu čtenářů především zpravodajstvím a názorovými články z oborů marketingu, retailu a mediálního trhu. „V mediální branži platí, že se člověk má věnovat tomu, co umí. Časopis MarketingSalesMedia je nesporně úspěšným projektem v rámci B2B trhu, ale Empresa Media se chce do budoucna orientovat především na trh B2C médií,“ uvedl generální ředitel Empresa Media Jaromír Soukup.
„Naším cílem je, aby značka Forum Media zastřešovala komplexní komunikaci uvnitř oboru komerčních komunikací, a to jak prostřednictvím tištěných a on-line médií, tak s využitím různých platforem pro setkávání, odborné debaty a profesní vzdělávání. Získání časopisu MarketingSalesMedia do tohoto plánu dobře zapadá,“ říká k akvizici Roman Šmíd, jednatel společnosti Forum Media.
Pro čtenáře MarketingSalesMedia se aktuálně nic nemění, v příštích týdnech budou i nadále dostávat svůj časopis připravovaný stávajícím redakčním týmem v čele s šéfredaktorem Danielem Köpplem. „Před námi je nyní období, v němž budeme hledat nejlepší způsob, jak MarketingSalesMedia integrovat mezi naše ostatní produkty určené pro stejnou cílovou skupinu,“ dodává Roman Šmíd.
Tisková zpráva Forum Media, s.r.o.