Vydavatelství COT media představuje letos na podzim nové logo i celou korporátní identitu. Spojení čistého písma a jednoduchého piktogramu má přispět k lepší zapamatovatelnosti značky.
Základ nové prezentace vznikl v grafickém studiu vydavatelství.
„Nové logo navazuje na původní svou barevností, kterou symbolizujeme stabilitu a tradici. Změnili jsme font, aby byl modernější a dynamičtější. A především jsme logo doplnili o piktogram, jehož základem je kruh coby symbol jednoty, celistvosti a zároveň prostoru pro komunikaci. Kruh je doplněný o tři tečky, které evokují sdílení slova, pokračování a přidanou hodnotu, kterou vydavatelství nabízí svým klientům,“ vysvětluje autor návrhu Bogdan Tkaczyk.
Nové logo nahrazuje to dosavadní, které společnost používala od roku 2006. Jedním z důvodů pro změnu loga byla i skutečnost, že bylo stejné jako logo jednoho z časopisů vydavatelství. „B2B titul COT – Celý o turismu byl naším prvním tištěným časopisem a zpočátku tedy i vlajkovou lodí, dnes už je jednou z mnoha našich aktivit. Původní logo časopisu ponecháváme, ale společnost a její jednotlivé divize bude zastřešovat nové logo,“ doplňuje jednatelka společnosti Eva Frindtová.
(Redakčně kráceno)