Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pro vás, pro rodinu (USSPA)

Český výrobce USSPA spouští novou marketingovou kampaň na svoje vířivky. Rozbíhá se v polovině září on-line teaserem, hlavní část se odehraje v průběhu října a zakončená bude aktivitami spojenými s účastí značky na Designbloku.

V on-line prostředí značka navyšuje rozpočet o 25 procent. „On-line je dlouhodobě na vzestupu co do významu a také efektivity v rámci komunikačních nástrojů. V každé kampani se vždy snažíme část rozpočtu věnovat na odzkoušení nové aktivity a tentokrát to bude právě v rámci online,“ vysvětluje ředitelka a spolumajitelka společnosti Kateřina Kadlecová.

Pointou celé kampaně je myšlenka o hlavní úloze vířivky: „Každý cítíme, že bychom měli dělat něco pro sebe a své zdraví, ale zároveň si nechceme plánovat vlastní aktivity na úkor času stráveného se svými nejbližšími. Spa spojuje rodinu a může pomoci každému. Je to prostě místo, kde vám spolu bude dobře,“ dodává Kadlecová.

Reklama
ČEZ

Propagace, která vznikla in-house, zahrne také venkovní reklamu a tiskovou inzerci. V ní se letos poprvé a výrazně propojí s magazínem Soffa.

[image lightbox=“0″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/09/pro-vas-pro-rodinu-bigboard-usspa.jpg[/image]

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)