Český výrobce USSPA spouští novou marketingovou kampaň na svoje vířivky. Rozbíhá se v polovině září on-line teaserem, hlavní část se odehraje v průběhu října a zakončená bude aktivitami spojenými s účastí značky na Designbloku.
V on-line prostředí značka navyšuje rozpočet o 25 procent. „On-line je dlouhodobě na vzestupu co do významu a také efektivity v rámci komunikačních nástrojů. V každé kampani se vždy snažíme část rozpočtu věnovat na odzkoušení nové aktivity a tentokrát to bude právě v rámci online,“ vysvětluje ředitelka a spolumajitelka společnosti Kateřina Kadlecová.
Pointou celé kampaně je myšlenka o hlavní úloze vířivky: „Každý cítíme, že bychom měli dělat něco pro sebe a své zdraví, ale zároveň si nechceme plánovat vlastní aktivity na úkor času stráveného se svými nejbližšími. Spa spojuje rodinu a může pomoci každému. Je to prostě místo, kde vám spolu bude dobře,“ dodává Kadlecová.
Propagace, která vznikla in-house, zahrne také venkovní reklamu a tiskovou inzerci. V ní se letos poprvé a výrazně propojí s magazínem Soffa.
[image lightbox=“0″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/09/pro-vas-pro-rodinu-bigboard-usspa.jpg[/image]