Raiffeisenbank se v září 2017 stala generálním partnerem Národního divadla. Od září 2018 se rozhodla své partnerství podpořit kreativní kampaní. Tématem jsou společné hodnoty banky a divadla: důraz na výjimečný výkon, preciznost a spolehlivost. V partnerství bude banka pokračovat také v divadelních sezónách 2018/2019 a 2019/2020, možné je prodloužení spolupráce i na další období.
Připravila agentura Loosers, fotil Goran Tačevski.
[image lightbox=“0″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/09/raiffeisenbank-narodni-divadlo-zari-2018-vyjimecny-vykon-loosers.jpg[/image]
[image lightbox=“0″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/09/raiffeisenbank-narodni-divadlo-zari-2018-spolehlivost-loosers.jpg[/image]
[image lightbox=“0″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/09/raiffeisenbank-narodni-divadlo-zari-2018-preciznost-loosers.jpg[/image]