Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kultura je to, co nás spojuje (Raiffeisenbank)

Raiffeisenbank se v září 2017 stala generálním partnerem Národního divadla. Od září 2018 se rozhodla své partnerství podpořit kreativní kampaní. Tématem jsou společné hodnoty banky a divadla: důraz na výjimečný výkon, preciznost a spolehlivost. V partnerství bude banka pokračovat také v divadelních sezónách 2018/2019 a 2019/2020, možné je prodloužení spolupráce i na další období.

Připravila agentura Loosers, fotil Goran Tačevski.

[image lightbox=“0″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/09/raiffeisenbank-narodni-divadlo-zari-2018-vyjimecny-vykon-loosers.jpg[/image]

Reklama
ČEZ

[image lightbox=“0″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/09/raiffeisenbank-narodni-divadlo-zari-2018-spolehlivost-loosers.jpg[/image]

[image lightbox=“0″ caption=““]http://www.mam.cz/wp-content/uploads/2018/09/raiffeisenbank-narodni-divadlo-zari-2018-preciznost-loosers.jpg[/image]

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)