Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

5. Seznam rozšiřuje investice do médií, vstupuje do rádií

Internetová firma Seznam.cz koupila 67 procent v rádiích Expres a Classic. Informaci přinesla ČTK s odkazem na změny v obchodním rejstříku. Podrobnosti však nechtěl Seznam ani původní vlastníci komentovat. „Podrobnější informace o směřování obou rádií, dalších změnách a plánech rádiové skupiny budou blíže představeny na tiskové konferenci ve středu 13. 6.,“ řekl ČTK jeden z původních vlastníků rádií David Šimoník. Seznam by měl dodávat zpravodajství z produkce své vlastní redakce. Expres FM je pražské metropolitní rádio se zaměřením na současnou hudbu. Jeho poslechovost byla loni 25 tisíc lidí denně. Classic Praha (dříve Classic FM) hraje klasickou a filmovou hudbu doplněnou o pořady s hudbou jazzovou, swingovou a muzikálovou.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)