5. Seznam rozšiřuje investice do médií, vstupuje do rádií

Internetová firma Seznam.cz koupila 67 procent v rádiích Expres a Classic. Informaci přinesla ČTK s odkazem na změny v obchodním rejstříku. Podrobnosti však nechtěl Seznam ani původní vlastníci komentovat. „Podrobnější informace o směřování obou rádií, dalších změnách a plánech rádiové skupiny budou blíže představeny na tiskové konferenci ve středu 13. 6.,“ řekl ČTK jeden z původních vlastníků rádií David Šimoník. Seznam by měl dodávat zpravodajství z produkce své vlastní redakce. Expres FM je pražské metropolitní rádio se zaměřením na současnou hudbu. Jeho poslechovost byla loni 25 tisíc lidí denně. Classic Praha (dříve Classic FM) hraje klasickou a filmovou hudbu doplněnou o pořady s hudbou jazzovou, swingovou a muzikálovou.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen