Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. Studie: Pro Čechy je nejdůvěryhodnější ČT24

Veřejnoprávní média jsou pro Čechy nejdůvěryhodnějším zdrojem informací, ukázalo letošní vydání pravidelné zprávy Digital News Report od Reuters Institute při Oxfordské univerzitě. Celkově zpráva pokrývá stav médií v 37 zemích světa a své závěry podkládá průzkumem na 74 tisících uživatelů. Nejdůvěryhodnější českou mediální značkou je ČT24, následují Radiožurnál, Hospodářské noviny, Seznam Zprávy a Aktuálně.cz. Nejčastěji „užívanými“ médii jsou podle průzkumu Česká televize, Seznam Zprávy, Nova, Prima a iDnes.cz. Zatímco velká část žebříčku se podobá výsledkům z minulých let, jednou z výrazných změn je pozice TV Barrandov. Oproti 12 procentům dotázaných v roce 2015 se k ní letos hlásilo 19 procent lidí.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)