Reklama
Megaboard

7. Americké magazíny opouštějí šéfredaktoři

Na americkém trhu nastávají těžké časy po novinách i pro výpravné lesklé magazíny. Během dvou týdnů oznámili odchod z funkcí čtyři dlouholetí šéfredaktoři: Graydon Carter z Vanity Fair, Nancy Gibbsová z Time, Robbie Myersová z Elle a Cindi Leiveová z Glamouru. „Jak už jsme si na časopiseckém trhu zvykli, ten zatracený Graydon byl zase první,“ glosovala pořadí oznámených rezignací Leiveová v rozhovoru pro New York Times. Všichni za sebou mají skvělé výsledky a dlouhou kariéru, ale také je na nich znát únava ze zápasu s digitálními médii. Nejdéle ve funkci vydržel Carter (25 let), následuje Myersová (17 let), Leiveová (16 let) a „nejrychleji“ svou funkci vzdala Gibbsová, která Time řídila čtyři roky. Analytici předpovídají, že magazínový trh letos spadne o 13 procent a příští rok to nebude jiné. Vydavatel Time musí během 18 měsíců srazit náklady o 400 milionů dolarů. Týdeník se snaží generovat nové příjmy přes televizní pořad s koťátky a štěňátky a také čím dál víc sází na virální obsah pro sociální sítě. Carter ve Vanity Fair drsné provozní úspory odmítal, ale už je nejde odkládat. Glamour na sítích zabodoval třeba dvouminutovým videem o menstruaci, vydavatel Elle se domluvil na spolupráci s Airbnb.

Televizní pořad Packy a drápky, plný roztomilých domácích mazlíčků, má magazínu Time přinést nové reklamní příjmy.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále