8. Skylink nabídne opožděné vysílání stanic

Česko-slovenská satelitní platforma Skylink, kterou provozuje společnost M7 Group, spustila o hodinu opožděné verze programů Prima a Joj. Zákazníkům tak přibyla nová možnost, jak sledovat vybrané kanály. Stačí na ně přepnout, není potřeba nahrávání, speciální přijímač ani připojení k internetu. „Naši předplatitelé tak nepřijdou o svoje oblíbené pořady, které by jim jinak utekly,“ uvedl Jaromír Glisník, člen představenstva skupiny M7 Group, která Skylink provozuje. Nové programy byly spuštěny už 7. prosince. „Není to kosmetická záležitost,“ řekl ke spuštění programů +1 generální ředitel TV Prima Marek Singer. Narážel tak na fakt, že obdobný typ „opožděných“ stanic má finanční výhody. Například ve Velké Británii podobný koncept přivedl velkým televizním stanicím až pětiprocentní nárůst sledovanosti. Součástí změn je i rozšíření nabídky programů v HD. V Česku se jejich počet zvýší z 35 na 61 programů a na Slovensku z 34 na 56 programů.

Uvedení nové služby bude doprovázeno mediální kampaní. Samotné stanice mají být určeny zejména pro satelitní vysílání. „Je to koncept, který na našem trhu zatím nikdo nezkoušel,“ řekl Jaromír Glisník z M7 Group.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk