Placené služby na TV nás neberou

Už víme, kolik lidí má chytrou televizi i proč si ji vlastně pořídili. Dnes se však podíváme na to, k čemu ji skutečně používají, a to alespoň jednou týdně. Čtyři pětiny majitelů používají svou chytrou televizi ke sledování klasického lineárního vysílání. Polovina majitelů pak na chytré televizi sleduje videa z YouTube nebo vlastní videa, případně využívá aplikace, které televize podporuje. Zatím jen necelá polovina vlastníků využívá ty funkce chytrých televizí, které umožňují zvolit si, co a kdy budou sledovat, tedy různé video on demand služby, TV archivy či timeshift funkce. Pokud se však podíváme konkrétně na placené videoportály a služby, využívá je jen o něco více než jeden z deseti vlastníků Smart TV. Pro srovnání, funkci nahrávání/stahování TV pořadů používá téměř dvaapůlkrát tolik vlastníků.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 530 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist