Mafra spouští web o médiích

Slovenská divize vydavatelského domu Mafra – Mafra Slovakia chce od června vstoupit na český trh s webovými stránkami Mediahub.cz, které se mají věnovat médiím, marketingu a reklamě. Ty mají vycházet ze slovenského titulu podobného zaměření Stratégie a jeho webových stránek Strategie.sk. Pro českých trh se ale Mafra rozhodla použít jiné jméno, a zamezit tak podobnosti s jiným českým titulem Strategie. Projektu se mají věnovat novináři Zdeněk Strnad, který přispíval do Reflexu, Strategie nebo rádia BBC, a Leoš Kyša, který působil v Hospodářských novinách, časopisech Týden, Instinkt a TV Barrandov. Webové stránky mají navzájem spolupracovat se slovenskými Stratégiemi.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-11

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Lenka Králová, Pilsner Urquell
Scott Mills
Vojta Kotek, Bauhaus
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard