Reklama
Megaboard

Doba vynalézavých „péefek“ je tady. Ostravský Raynet vykopává klipem pod vodou

Vlastní obchodní symfonii složil jako PF tým softwarové firmy Raynet, zpod hladiny vody přeje, aby obchodníkům neuplaval žádný deal.

Ostravská softwarová firma Raynet každý rok připravuje vánoční „péefka“ ve vlastní režii. Herci i kameraman jsou zaměstnanci, řeší si i následnou postprodukci. Letos nahráli také vlastní píseň „Obchodní symfonie“ a klip k ní natáčeli pod vodou, kam přestěhovali i nábytek. Rejnoci, jak si ve firmě říkají, v ní obchodníkům přejí, aby jim neuplaval žádný deal.

„Vánoční péefka jsou naší tradicí. Letos jsme to pojali oproti loňskému roku hodně odlehčeně, zábavně. Protože obchod je přece radost a zábava. Rozhodli jsme natočit PFko pod vodou, protože ta je rejnokům nejblíž,“ říká Václav Prak, CMO společnosti Raynet, a pokračuje: „V obchodování se vyznáme jako ryba ve vodě, a tak do našeho videoklipu vplul i náš CEO Martin, a nazpíval k němu Obchodní symfonii. Zbylé herecké obsazení je taky rejnočí. Do vedlejších rolí si od klávesnic odskočili z vývoje, obchodu, zákaznické podpory i marketingu.“

Raynet ve vlastním audiovizuálním studiu natáčí vánoční poselství už od roku 2016. Vedle návodu, jak příští rok proplout byznysem, pořádá firma na svém Facebooku také soutěž. Ta spočívá v odhadu, jak dlouho zabrala příprava scény neboli nastěhování veškerého nábytku pod vodu. Nejpřesnější tipař vyhraje balíček s povinnou obchodnickou výbavou pro rok 2024.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále