Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rock for People je mezi top 10 středními festivaly v Evropě, přiveze i Papa Roach

Festival v adventním kalendáři odhalil hvězdy pro letošek. A dostal se na shortlist soutěže European Festival Awards.

Rock for People ve svém adventním kalendáři odhalil 24 jmen, která zahrají na 27. ročníku festivalu, jenž proběhne 8. až 11. června 2023 v hradeckém Parku 360. Poslední odhalenou kapelou byla kalifornská čtveřice Papa Roach.

„Mezi našimi fanoušky jméno Papa Roach rezonovalo již delší dobu, takže máme velkou radost, že jim přání plníme,“ komentuje nový přírůstek lineupu ředitel festivalu Michal Thomes. Adventní kalendář odhalil i čtvrtého headlinera, jímž se vedle Muse, Slipknot a The 1975 stal Machine Gun Kelly. Vystoupí třeba i Simple Plan, X Ambassadors, Anti-Flag, nebo Incubus. Známá už je tak zhruba polovina lineupu, další oznámení budou na přelomu ledna a února.

Reklama
ČEZ

Rock for People se rovněž dostal na shortlist prestižní soutěže European Festival Awards, když se zařadil mezi desítku nejlepších středních festivalů. Ten vznikl výběrem odborné poroty z top 20 festivalů, jež určilo hlasování veřejnosti. Mezi top 10 promotérů v Evropě se pak dostala s akcí spojená Ameba Production, která se tak zařadila i vedle britské Live Nation. Za Česko pak ještě v kategorii velkých evropských festivalů mezi desítkou nejlepších soutěží Colours of Ostrava. Vyhlášení vítězů 12. ročníku soutěže se bude konat 18. ledna.

Rock for People se uskuteční v červnu v hradeckém Parku 360, který má festival ve své dlouhodobé správě. Areál má v plánu být do roku 2030 energeticky soběstačný. Festival je průkopníkem v oblasti ekologie a společenské odpovědnosti. Klade důraz na obnovitelné zdroje – využívá stage poháněné vodíkem (v roce 2021 česká premiéra), solárními panely a větrem. Na festivalu se měří uhlíková stopa a třídí 17 druhů odpadů. Festival je bezbariérový a bariéry boří i mezi generacemi, kdy na vybraný koncert legendy české hudební scény vždy uvítá stovku hradeckých seniorů.

Generálním partnerem festivalu je Komerční banka, hlavními partnery Google, YouTube Music, Toyota, Playstation, Objevte více muziky. Mezi partnery jsou České dráhy, OC Futurum, Devinn, Twisto, TicketSwap a Metalshop. Koná se za podpory Ministerstva pro místní rozvoj ČR, Calendarium Regina, Hradce Králové a Královéhradeckého kraje.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)