Rock for People je mezi top 10 středními festivaly v Evropě, přiveze i Papa Roach

Festival v adventním kalendáři odhalil hvězdy pro letošek. A dostal se na shortlist soutěže European Festival Awards.

Rock for People ve svém adventním kalendáři odhalil 24 jmen, která zahrají na 27. ročníku festivalu, jenž proběhne 8. až 11. června 2023 v hradeckém Parku 360. Poslední odhalenou kapelou byla kalifornská čtveřice Papa Roach.

„Mezi našimi fanoušky jméno Papa Roach rezonovalo již delší dobu, takže máme velkou radost, že jim přání plníme,“ komentuje nový přírůstek lineupu ředitel festivalu Michal Thomes. Adventní kalendář odhalil i čtvrtého headlinera, jímž se vedle Muse, Slipknot a The 1975 stal Machine Gun Kelly. Vystoupí třeba i Simple Plan, X Ambassadors, Anti-Flag, nebo Incubus. Známá už je tak zhruba polovina lineupu, další oznámení budou na přelomu ledna a února.

Rock for People se rovněž dostal na shortlist prestižní soutěže European Festival Awards, když se zařadil mezi desítku nejlepších středních festivalů. Ten vznikl výběrem odborné poroty z top 20 festivalů, jež určilo hlasování veřejnosti. Mezi top 10 promotérů v Evropě se pak dostala s akcí spojená Ameba Production, která se tak zařadila i vedle britské Live Nation. Za Česko pak ještě v kategorii velkých evropských festivalů mezi desítkou nejlepších soutěží Colours of Ostrava. Vyhlášení vítězů 12. ročníku soutěže se bude konat 18. ledna.

Rock for People se uskuteční v červnu v hradeckém Parku 360, který má festival ve své dlouhodobé správě. Areál má v plánu být do roku 2030 energeticky soběstačný. Festival je průkopníkem v oblasti ekologie a společenské odpovědnosti. Klade důraz na obnovitelné zdroje – využívá stage poháněné vodíkem (v roce 2021 česká premiéra), solárními panely a větrem. Na festivalu se měří uhlíková stopa a třídí 17 druhů odpadů. Festival je bezbariérový a bariéry boří i mezi generacemi, kdy na vybraný koncert legendy české hudební scény vždy uvítá stovku hradeckých seniorů.

Generálním partnerem festivalu je Komerční banka, hlavními partnery Google, YouTube Music, Toyota, Playstation, Objevte více muziky. Mezi partnery jsou České dráhy, OC Futurum, Devinn, Twisto, TicketSwap a Metalshop. Koná se za podpory Ministerstva pro místní rozvoj ČR, Calendarium Regina, Hradce Králové a Královéhradeckého kraje.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345