Objasnit zákazníkům, že značka Yello není jen synonymem žluté energie, ale především spolehlivým dodavatelem elektřiny a plynu. To je cílem kampaně zaměřené na zvýšení povědomí o brandu alternativního dodavatele energií, kterou pro dlouholetého klienta připravila kreativní agentura Kaspen/Jung von Matt.
Zadáním kampaně, která startuje v říjnu a objeví se v OOH formátech ve velkých městech, v digitálu či na platformě Meta, bylo zvýšit „brand awareness“. „Žlutá barva je neodmyslitelně spojená se značkou Yello. To je dobře. Komunikaci však chceme posunout dále a naším cílem je, aby si lidé vybavili, že jde o skvělého dodavatele cenově výhodné elektřiny a plynu. Patříme do první desítky nejznámějších energetických značek pro domácnosti, ale chceme tuto pozici posílit. Proto je pro nás zásadní, aby si zákazníci při pohledu na Yello okamžitě vybavili spolehlivého dodavatele energií a zároveň jsme chtěli vyzkoušet jinou cestu než doposud,“ říká Viktor Procházka, vedoucí komunikace značky Yello.
Kreativní tým Kaspen/Jung von Matt přišel s jednoduchým, a přitom efektivním konceptem. „Chtěli jsme zábavnou a srozumitelnou formou vysvětlit, co je Yello,“ uvádí Michaela Ferstlová, „idea maker“ agentury. „Každý zná post-it lístečky, na které si zapisujeme důležité informace, které nechceme zapomenout. Tento motiv jsme zakomponovali do celé kampaně, která je postavena na výrazné žluté barvě a postavách Gina a Flashe, kteří dosud žili jen v ilustrované podobě na digitálních platformách. Oživili jsme je, aby mohli všem energicky připomenout, že Yello je dodavatelem elektřiny a plynu,“ dodává.
Vizitka kampaně
Klient: Yello
Kreativní agentura: Kaspen/Jung von Matt
Mediální agentura: Dentsu
PR: Bokem
Creative Director: Tomáš Kopečný
Executive Managing Director: Barbora Hájková
Account Manager: Barbora Talknerová
Creative Idea: Michaela Ferstlová & Zuzanna Szok & Richard Svárovský
Produkce: Yo‘ Mama
Director: Jakub Havlík
Photo & CGI: Pavel Hejný
Nasazení: 1. října – 30. listopadu 2024
Mediamix: OOH, digital, SoMe