Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Úlet, nebo groteska? Nová kampaň DPD mění tváře

© DPD

Doručovací společnost DPD Česká republika ve spolupráci s kreativními agenturami Momentum a McCann Prague představila novou reklamní kampaň s názvem „Všude, kam se podíváš“, která má zviditelnit síť výdejních míst a boxů. Až do konce listopadu bude probíhat v onlinu a outdooru.

Kampaň podle autorů využívá groteskní humor, kdy tvář ambasadora značky alias „kurýra DPD“ Oldřicha Hajlicha trikově nahrazuje tváře ostatních herců a hereček poté, co si vyzvednou balíček. To symbolizuje, že výdejny a DPD boxy jsou „všude, kam se podíváš“.

Kreativní tým agentur Momentum a McCann Prague se inspiroval výhodami takzvaného OOH doručení a snažil se je přiblížit zákazníkům hravým a vizuálně poutavým způsobem. Tato kampaň navazuje na úspěch předchozí kampaně „Doručujeme pěkný den“ a zároveň ukazuje výhody široké sítě výdejních míst Pickup a samoobslužných boxů. Režisér kampaně Pavel Nosek, který se podílel i na předešlé kampani DPD, uvedl: „Když jsem četl poprvé skript, říkal jsem si, že kampaň bude úlet. A teď, když je to hotové, říkám si: ano, měl jsem pravdu.“

Reklama
Abovalve

V České republice roste popularita doručování balíků mimo domov (tzv. OOH), tedy doručování do výdejních míst a boxů. Češi si stále více vybírají doručení mimo své bydliště kvůli pohodlí a flexibilitě. Průzkum Geopost E-shopper Barometer ukázal, že 70 procent pravidelně online nakupujících Čechů využívá více než jedno doručovací místo, přičemž 69 procent zásilek je doručováno mimo domov (do výdejního místa, boxu anebo maloobchodní prodejny).

DPD dlouhodobě rozšiřuje svou síť výdejních míst, aby vyhověla rostoucí poptávce po této službě. „Aktuálně doručujeme do více než 110 tisíc výdejních míst a samoobslužných boxů po celé Evropě, přičemž v ČR je jich zhruba šest tisíc. Do konce roku 2024 by měl tento počet vzrůst na sedm tisíc,“ dodává Miloš Malaník, CEO českého DPD a Regional Manager CEE z DPD Česká republika.

Kredity kampaně:

Klient: DPD Česká republika
Kreativní agentury: McCann Prague & Momentum Czech Republic
Produkce: Procoma, Stanislav Chudoba, Dominika Erychlebová
Account Director: Iva Turcárová
Account Manager: Klára Grasevová
Creative Director: Jindřich Jinoch
Art Director: Jakub Deredimos Klíma
Copywriter: Michal Mikeš
Režie: Pavel Nosek
DOP: Josef Kader Agha
SFX: Patrik Velek

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)