Reklama
Megaboard

Kampaň s odvážnými „ekoblázny“ od PRE a WMC Grey míří na obrazovky

© PRE

Spot vytvořený jako děkovný newsletter pro zákazníky PRE využívající produkt Proud eko byl nasazen i do televize. Původní koncept doplňuje animovaná liška.

V televizi se od 14. října objevuje spot na produkt s energií z českých obnovitelných zdrojů PRE Proud eko, který s nadsázkou ukazuje lidi zajímající se o udržitelnost jako „ekoblázny.“ Kampaň navazuje na newsletter, kterým vloni Pražská energetika děkovala zákazníkům. Reklama už mimo jiné uspěla v soutěži MAM Souboj spotů.

„Původní spot byl zákazníky dobře přijat a celkově dobře zarezonoval. Proto jsme se společně s PRE dohodli, že spot budeme využívat dál a věnujeme mu celou vlastní kampaň,“ uvádí Karolína Černá, „account directorka“ WMC Grey.

Viktor Procházka, šéf strategického marketingu PRE, ke kampani běžící v ATL i BTL doplňuje: „Chceme ukázat, jak jednoduché je pomáhat české krajině. Děkujeme všem, kteří odebírají naši zelenou elektřinu a tím aktivně přispívají k ochraně životního prostředí. Chceme motivovat další lidi, aby udělali něco pro planetu.“

Video reflektuje pohled společnosti na lidi, pro které je automatické přispívat k udržitelnosti. Vyobrazuje je v běžných každodenních situacích, kdy například třídí odpad nebo odebírají zelenou energii. Někteří z jejich okolí je však vidí jako bláznivé aktivisty. „V kreativě vystihujeme insight, který zná každý, kdo se pokouší chovat alespoň částečně zodpovědně. V očích ostatních lidí vypadá jako šílený aktivista. Znám to velice dobře z vlastního života,“ vysvětluje myšlenku kreativní ředitel WMC Grey David Suda.

Režie spotu se ujalo duo bao-bab, které s agenturou WMC spolupracovalo i na původním spotu. Ten doplňuje scénka s animací lišky Eli, jež má na svědomí studio PFX. „Největší výzvou bylo najít roli pro animovanou lišku, která je hlavním symbolem komunikace PRE. Proto jsme lišce dali nejtěžší úkol: přesvědčit postarší dámu z úvodu spotu, jak jednoduše přejít na PRE Proud eko,“ dodává Radek Pleha, „creative lead“ WMC Grey.

Vizitka kampaně
Klient: PRE
Agentura: WMC Grey
Creative lead: Radek Pleha
Copywriter: Vojtěch Marek
Art director: Martin Šimon
Account director: Karolína Černá
Senior account manager: Monika Holmanová
Režie: Oliver Beaujard
Scénograf: Nina Zardalishvili

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále