Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jít „na kobereček“ jako benefit, předplatné do kina Tady Vary oslovuje firmy

Kampaní od Zaraguzy rozšiřuje cílové skupiny projekt Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary.

Jak udělat z pravidelného chození na kobereček oblíbený zaměstnanecký benefit? Stačí mít správný koberec. Tak pojala kampaň pro předplatné do kina Tady Vary agentura Zaraguza, s níž oslovuje novou cílovou skupinu firemních zákazníků. Projekt Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary přibližuje atmosféru slavnostní filmové přehlídky, když přináší pravidelné předpremiéry oceňovaných filmů do 70 kin po celé republice.

V rámci kampaně našlo potištěný kus rozstříhaného červeného koberce se sloganem „Všichni na kobereček“ ve speciálním direct balíčku 50 vytipovaných zaměstnanců napříč českými firmami, zejména HR manažerů a zaměstnanců oddělení řešících firemní benefity.

Reklama
ČEZ

„Pozvání na kobereček je většinou to poslední, co chcete od šéfa dostat. Změnit vnímání negativní fráze na pozitivní, díky zaměstnaneckému benefitu, nám přišlo geniální,“ říká Honza Noháč, koordinátor projektu Tady Vary.

Projekt doteď cílil pouze na jednotlivce. Cílem kampaně je navýšit prodej vstupenek v nové sezoně zaměřením na firemní kolektivy.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)