Kampaní od Zaraguzy rozšiřuje cílové skupiny projekt Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary.
Jak udělat z pravidelného chození na kobereček oblíbený zaměstnanecký benefit? Stačí mít správný koberec. Tak pojala kampaň pro předplatné do kina Tady Vary agentura Zaraguza, s níž oslovuje novou cílovou skupinu firemních zákazníků. Projekt Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary přibližuje atmosféru slavnostní filmové přehlídky, když přináší pravidelné předpremiéry oceňovaných filmů do 70 kin po celé republice.
V rámci kampaně našlo potištěný kus rozstříhaného červeného koberce se sloganem „Všichni na kobereček“ ve speciálním direct balíčku 50 vytipovaných zaměstnanců napříč českými firmami, zejména HR manažerů a zaměstnanců oddělení řešících firemní benefity.
„Pozvání na kobereček je většinou to poslední, co chcete od šéfa dostat. Změnit vnímání negativní fráze na pozitivní, díky zaměstnaneckému benefitu, nám přišlo geniální,“ říká Honza Noháč, koordinátor projektu Tady Vary.
Projekt doteď cílil pouze na jednotlivce. Cílem kampaně je navýšit prodej vstupenek v nové sezoně zaměřením na firemní kolektivy.