Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ambiente představilo novou náborovou kampaň Zapoj se

Ambiente po roce přichází s náborovou kampaní Zapoj se. Pracuje v ní se sérií fotografií a krátkých videí, které zprostředkovávají příběh pěti výrazných osobností z Ambiente. Cílem nové kampaně od agentury A+Manual je poukázat na možnost kariérního růstu, která je s prací v této gastronomické skupině spojená.

V Ambiente začínali jako brigádníci, pomocní kuchaři nebo obsluha, dnes jsou z nich generální manažeři a šéfkuchaři, kteří stojí u zrodu nových projektů, řídí chod celého podniku a podílejí se na jeho dalším směřování. V nové brandové kampani Ambiente seznamuje zájemce o práci v gastronomii s pěti výraznými osobnostmi, kterým se v Ambiente podařilo profesně vyrůst. O svých kariérních začátcích mluví třeba generální manažer pražského řeznictví Naše maso Radek Chaloupka, kreativní šéfkuchař Ambiente Tomáš Valkovič nebo mistryně výčepní a šéfka Institutu PIVO Lucie Janečková.

Kampaň běží jednak na sociálních sítích, jednak je možné se s ní potkat v několika soupravách metra a na vybraných nástupištích. K vidění je také na citylightech na nástupištích pražského Hlavního nádraží.

Reklama
ČEZ

Brandová kampaň Zapoj se je počinem agentury A+Manual. Tvoří ji tým kreativců, brandových stratégů a odborníků na PR a obsah. Tito lidé se už mnoho let starají o komunikaci podniků Ambiente, nyní pod vlastní značkou A+Manual vstupují na trh marketingových agentur. 

Ambiente aktuálně provozuje přes třicet podniků v Praze, Brně a Plzni a pracuje v něm více než 1400 lidí. Spravuje vlastní kariérní web, kde se zájemci o práci dozvědí potřebné informace o aktuálně volných pozicích a také mohou nahlédnout do zákulisí jednotlivých provozů. Vizí Ambiente je kultivovat gastronomii a kulturu spojenou s jídlem a pitím, šířit know-how, vzdělávat a věnovat se výzkumu surovin a jejich zpracování.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)