Ambiente po roce přichází s náborovou kampaní Zapoj se. Pracuje v ní se sérií fotografií a krátkých videí, které zprostředkovávají příběh pěti výrazných osobností z Ambiente. Cílem nové kampaně od agentury A+Manual je poukázat na možnost kariérního růstu, která je s prací v této gastronomické skupině spojená.
V Ambiente začínali jako brigádníci, pomocní kuchaři nebo obsluha, dnes jsou z nich generální manažeři a šéfkuchaři, kteří stojí u zrodu nových projektů, řídí chod celého podniku a podílejí se na jeho dalším směřování. V nové brandové kampani Ambiente seznamuje zájemce o práci v gastronomii s pěti výraznými osobnostmi, kterým se v Ambiente podařilo profesně vyrůst. O svých kariérních začátcích mluví třeba generální manažer pražského řeznictví Naše maso Radek Chaloupka, kreativní šéfkuchař Ambiente Tomáš Valkovič nebo mistryně výčepní a šéfka Institutu PIVO Lucie Janečková.
Kampaň běží jednak na sociálních sítích, jednak je možné se s ní potkat v několika soupravách metra a na vybraných nástupištích. K vidění je také na citylightech na nástupištích pražského Hlavního nádraží.
Brandová kampaň Zapoj se je počinem agentury A+Manual. Tvoří ji tým kreativců, brandových stratégů a odborníků na PR a obsah. Tito lidé se už mnoho let starají o komunikaci podniků Ambiente, nyní pod vlastní značkou A+Manual vstupují na trh marketingových agentur.
Ambiente aktuálně provozuje přes třicet podniků v Praze, Brně a Plzni a pracuje v něm více než 1400 lidí. Spravuje vlastní kariérní web, kde se zájemci o práci dozvědí potřebné informace o aktuálně volných pozicích a také mohou nahlédnout do zákulisí jednotlivých provozů. Vizí Ambiente je kultivovat gastronomii a kulturu spojenou s jídlem a pitím, šířit know-how, vzdělávat a věnovat se výzkumu surovin a jejich zpracování.