Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Aby se už nikdo nemýlil – Budvar se snaží Brity vyvést ze zmatku kampaní

S cílem vymezit se vůči americké konkurenci a jasně odlišit značku vyrukoval na podzim Budějovický Budvar ve Velké Británii s OOH kampaní podpořenou také dalšími aktivitami.

Český Budweiser Budvar spustil ve Velké Británii kampaň, která tamním konzumentům piva vysvětluje, že Budvar je ležák s českými kořeny, nepatří do žádné korporace a rozhodně nemá nic společného s masově vyráběným americkým pivem.

Jako hlavní médium si pro tento účel pivovar vybral venkovní plochy. „V ulicích se objevují velké a odvážné billboardy, které jasně odlišují náš autenticky český ležák od amerického jmenovce. Jsou stejně nepřehlédnutelné jako nezaměnitelné,“ píše se v tiskové zprávě. Probíhat budou také aktivace v místě prodeje, sampling, off-shelf komuikace a vydána byla limitovaná edice plechovek.

Reklama
ČEZ

Mezitím bude Budvar na sociálních sítích komunikovat s milovníky ležáku, kteří „žízní“ po poznání, prostřednictvím směsi zábavných faktů, bizarních kvízů, interaktivních her.  

Velká část kampaně leží také na PR. Od propagace používání prvotřídních místních surovin – včetně žateckého chmele a moravského sladu – až po osvědčené postupy vaření piva, které jsou klíčem k vytvoření výraznější a hlubší chuti, chce Budvar zajistit, aby se konzumenti piva nemýlili a věděli, že jeho ležák je český originál.

Další úrovní kampaně je výzva s názvem „Unmistakably Us (Not U.S.)“, která má ještě více zdůraznit český původ značky a podpořit ty lidi, kteří řízením osudu či nedopatřením dostali jména velice slavných osob.

Pivovar vyzívá ty, kteří mají stejná jména jako jejich slavní američtí jmenovci, aby se mu přihlásili. Zřídil celostátní 24hodinovou horkou linku a e-mailovou schránku ([email protected]). Plánuje rovněž zorganizovat setkání „Namesakes‘ Night“, kde každý, kdo sdílí své jméno s velkou americkou hvězdou, může vyprávět svůj vlastní, osobitý příběh. Každý jmenovec pak může být uveden do digitální síně slávy. Na seznamu už jsou Michael Jordan z Hertfordshire, Julia Roberts z Bedfordshire a Dwayne Johnson z Glasgow, přibývají ale další – jako Taylor Swift z Tauntonu či Kylie Jenner z Kilmarnocku.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)