Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Welcome to the Jungle přináší nový pohled na český trh práce s první brandovou kampaní

Welcome to the Jungle v České republice vstupuje do nové fáze své cesty za udržitelnou prací a představuje svoji první brandovou kampaň.

Kampaň, která potrvá od začátku září do konce listopadu, je zaměřena zejména na kandidáty, ale i širší veřejnost. Kreativní koncept byl adaptován z Francie, kde jej vytvořila agentura Marcel, a je postaven na originálních ilustracích, které oživují claim firmy „The job is yours“.

The job is yours: čerstvý vítr na českém trhu práce
Prostřednictvím této kampaně společnost představuje nový marketingový claim „The job is yours“. Cílem je totiž změnit pohled na nábor a vrátit lidem a kandidátům kontrolu při hledání práce. V době, kdy je stále obtížnější sladit pracovní požadavky s osobním životem, je důležité, aby kandidáti i firmy vnímali proces náboru jako pozitivní a vzrušující zážitek. Kampaň proto přináší nový pohled na lidské zdroje a vrací člověka do centra pozornosti.

Reklama
MMcite

Firma také sází na silný kreativní koncept založený na ilustracích a vizuálních metaforách. V kampani využívá „The Obvious Match“, tedy okamžiky, kdy člověk najde pracovní nabídku, která mu prostě sedne. Dvě ikonické dvojice (pizza + ananas, vonný stromeček + zpětné zrcátko) představují onu jiskru a chemii, která vzniká mezi kandidátem a firmou při zjištění, že našli perfektní shodu.

Původ kampaně
Kampaň vznikla nejprve pro francouzský trh na začátku roku 2024. Kreativní koncept vznikl v těsné spolupráci s agenturou Marcel a vizuální podobu kampaně pomáhaly uvést v život dvě mezinárodní animátorská studia, Passion London a Troublemakers. Produkci měl na starost Robin Noël a režii talentovaný Alexandre Scalvino, specialista na animaci a tvůrce úspěšných kampaní pro přední světové značky. Studio Sixième Son je autorem první zvukové identity značky i hudby pro oba spoty. O typografickou stránku kampaně se postaral pařížský grafický designér Tyrsa. Ilustrátoři Wild So Serious, Valestrator a Kyle Platts vytvořili postavy pro kampaň.

Cílená kampaň pro české publikum
„Jsem přesvědčený, že kampaň svým zpracováním i hlavním sdělením osloví širokou cílovou skupinu a nejen kandidáty mezi 18 a 35 lety, což je naše hlavní audience“, uvádí ke kampani marketing a PR manažer značky pro Česko a Slovensko Martin Doležel. Kampaň se objeví hlavně v digitálu, kde se s ní budou moci kandidáti potkat na YouTube, TikToku, Facebooku nebo Instagramu. Vše bude podpořeno vlastními sociálními sítěmi, rádiovými spoty na Fajn rádiu, indoorovou reklamou v dopravních prostředních Leo Express nebo CLV plochami v Praze.

Zlomový okamžik pro Welcome to the Jungle v Česku
První reklamní kampaň představuje významný krok v historii Welcome to the Jungle v České republice. Mise firmy je jasná: dát českým kandidátům a zaměstnavatelům možnost lépe pracovat a přispět tak k vytváření udržitelného světa práce, který je založen na vzájemné důvěře a dlouhodobém vztahu. „Již od roku 2019, kdy jsme se stali součástí rodiny Welcome to the Jungle, úspěšně budujeme naši značku na českém trhu a to díky inovacím v employer brandingu a světu práce i komunitě, kterou jsme vytvořili. Nyní je čas na další krok – ukázat širšímu publiku naši vizi a roli, kterou chceme hrát při změně způsobu, jakým lidé hledají práci,“ říká ke kampani Jan Klusoň, CEO české pobočky Welcome to the Jungle.

Vizitka kampaně
Klient: Welcome to the Jungle
Agentura: Marcel (adaptace pro ČR)
Kreativa: Marcel, adaptace pro ČR: Welcome to the Jungle tým
Produkce: Robin Noël
Režie: Alexandre Scalvino
Vizuální podoba: Passion London, Troublemakers
Zvuková identita a hudba: Sixième Son
Ilustrace: Wild So Serious, Valestrator, Kyle Platts
Typografie: Tyrsa
Mediamix: Online (YouTube, TikTok, Facebook, Instagram), rádio (Fajn rádio), indoorová reklama (Leo Express, CLV plochy)
Nasazení: Od září do konce listopadu 2024

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)