Česká mlékárna Hlinsko přichází s novou kampaní, ve které navazuje na své tradiční výrobky a zároveň reflektuje současné trendy prostřednictvím moderních komunikačních kanálů, jako je TikTok.
„Víme, že každá generace má své preference, a proto jsme se rozhodli oslovit různé věkové skupiny. Chceme se přiblížit i mladé generaci, pro kterou jsou nedílnou součástí právě sociální sítě. Jelikož si myslíme, že naše produkty spojují generace. Například na Pikniku nebo Pikau si pochutnají jak prarodiče, tak i děti,“ říká Radim Kaleta, obchodní ředitel Mlékárny Hlinsko.
Autorem kreativního konceptu je agentura Darwin & the Machines. V televizním spotu je kladen důraz na okamžik „cuc cuc“, který zvedne náladu a přenese spotřebitele do světa plného chuti a radosti. Video využívá energickou hudbu a dynamický střih, který reflektuje rychlý a zábavný styl, blízký generaci Z.
360° kampaň, která startuje v září, zahrnuje široké spektrum komunikačních kanálů – od televize a sociálních médií až po strategickou spolupráci s influencery na platformách TikTok a Refresher. Vedle ATL komunikace Tatra také plánuje intenzivní PR aktivity. Cílem kampaně je připomenout oblíbené výrobky značky a zároveň představit nový typ balení ve formě praktické kapsičky produktů Piknik a Pikao. Tímto krokem chce Tatra oslovit jak stávající, tak nové spotřebitele.
V současné době Mlékárna Hlinsko zpracovává více než 200 milionů litrů mléka od českých farmářů. Používá unikátní technologii na výrobu zahuštěného slazeného mléka. Receptury jsou prověřené desítkami let praxe. Od prvního dne výroby až do současnosti používají stále stejné postupy, výrobní praxi, receptury, a především technologické zařízení. I proto mají výrobky charakteristickou a nezaměnitelnou chuť.
Vizitka kampaně
Klient: Mlékárna Hlinsko
Agentura: Darwin & the Machine
Kreativa: Darwin & the Machines
Produkce: Darwin & the Machines
Mediamix: TV, TikTok, sociální sítě, influenceři