Na nic si nehrajeme, říká The North Face vizuálním pornem

Je to velice jednoduché, přitom tak kreativní. Vizuálně úchvatné, autentické, nabité emocemi. Americký výrobce outdoorového vybavení The North Face složil novou hymnu svému brandu. Konceptem „We Play Different“ odehrává klasický sportovní motiv úplně jinak – po svém.

Zatímco Nike v létě představil své hvězdy jako sobce, The North Face pomocí efektních zrcadlících se záběrů vykresluje tradiční souboj, který vede v přírodě outdoorový sportovec. Souboj se sebou samým. Doprovází je přednes manifestu, který lyricky definuje to, v čem se „mindset“ tváří značky – včetně například Alexe Honolda, jenž zdolává skalní stěny bez jištění – liší od těch, které fanoušci znají ze stadionů. „Příroda si na nic nehraje a my také ne. Tady venku hrajeme jinak,“ zní ve spotu.

The North Face spustil kampaň minulý týden a pozicuje ji nejen jako oslavu nebojácného ducha a základních hodnot značky, ale také jako výzvu zákazníkům, aby se naplno ponořili do outdoorového sportu. „Přišli jsme s údernou myšlenkou, která odlišuje náš brand od všech ostatních. Nehrajeme v rámci vytyčených hranic, hrajeme si s gravitací a rizikem,“ uvedla Kaki Orr, která má v The North Face na starost story-telling a je spoluautorkou manifestu. „Tohle je jen začátek,“ dodala dnes již bývalá CMO Sophie Bambuck, pro kterou byla práce na „We Play Different“ labutí písní a v září společnost opustila.

Kampaň, která se objeví i v tisku, vznikla in-house s pomocí externích spolupracovníků včetně Alexe Lopeze (ex-Nike a ex-CCO McCann Worldgroup), Chrise Grooma či Antonyho Goldsteina (oba bývalí kreativní ředitelé ve Wieden + Kennedy). Důležitou roli v ní hraje i perfektně trefený soundtrack, kdy se píseň od Chaka Khan s názvem Like Sugar dostane velmi rychle do hlavy. Navíc co se spotu týká, produkčně nemuselo jít o úplně nákladný projekt, protože podle všeho jen kreativně využívá a „recykluje“ obsah, jenž během svých dobrodružství vytvořili sportovci v barvách amerického výrobce.

„We Play Different“ je čistě „on brand“.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-43

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Marketing ve sportu
Golden Drum
Balíkovna

MAM Exkluzivně v časopise

Česká filharmonie při natáčení kampaně v Japonsku
Držitelé ocenění Young Drummers 2025
Ansgar Zerfass Univerzita Lipsko
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka