Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Létající zelenina i hlava v rýži posílí pozici bujónu Knorr

Odvážný koncept pro mladé i zábavnou scénku pro rodiny připravila pro kampaň značky Knorr agentura Digičáry.

Pozici Bohatého bujónu Knorr, který je na trhu už deset let, má posílit nová kampaň od agentury Digičáry. Kampaň se dvěma spoty poběží od druhé poloviny září nejčastěji na YouTube. Jednou reklamou cílí na mladé, další oslovuje rodiny. Ukazuje nové použití bujónů.

„Průzkumy odhalily, že bujóny se nepoužívají už jen do vývarů. Lidé je používají také k bezstarostnému dochucování hlavních jídel,“ vysvětluje Katka Torová, category manažerka značky Knorr v České republice.

Reklama
ČEZ

Podle ní průzkumy značky ukázaly, že zhruba 80 procent českých domácností rádo vaří jednoduché jídlo označované jako rychlá pánev. „Je to osmahnutá směs masa a zeleniny, nejčastěji doplněná rýží. V kampani komunikujeme, že náš Bohatý bujón jí dodá skvělou chuť. Zároveň ukazujeme mladším lidem, že vaření může být jednoduché a zábavné,“ dodává.

K realizaci Digičáry znovu přizvaly režisérské duo Bao-bab, které se v reklamě specializuje především na vizuální atraktivitu, filmové triky a vysokou estetickou úroveň. Má za sebou reklamy pro značky Pilsner Urquell, Savo, Znojmia, Košík.cz či Birell. „Konečně jsme našli klienta, který nám dovolil udělat něco výstředního, něco ujetýho,“ pochvaluje si spolupráci polovina dua Oliver Beaujard a dodává: „Natočili jsme dynamický spot pro mladší generaci a úsměvnou scénku pro mámy s rodinami.“

Za jediný den bylo potřeba natočit dva 20sekundové online spoty a nafotit k nim statické vizuály. „Šlo o naše třetí velké natáčení za poslední rok a půl. Tentokrát jsme se opravdu báli, že to nedokončíme,“ přiznává Vítek Koubský, spoluzakladatel a CEO kreativní agentury Digičáry.

„Spousta akcí byla komplikovanější, než jsme čekali. Třeba natáčení 40násobně zpomalených záběrů na speciální kameru si nakonec vyžádalo mnohem víc péče. Nakonec se to i přes pečlivé přípravy protáhlo na 19 hodin a všem 35 lidem z placu patří obrovský dík, že to od těch šesti ráno do jedné v noci vydrželi,“ dodává ještě Koubský.

Digičáry jsou pražská reklamní agentura založená v roce 2018. Tvoří ji síť nezávislých freelancerů na mediorní až seniorní úrovni, kteří pracují zpravidla decentralizovaně. Má za sebou práci pro značky jako Savo, Coccolino, Knorr a Zmrzlina Míša.

Vizitka kampaně
Klient:
Knorr – Unilever
Agentura a produkce: Digičáry
Creative director: Oliver Beaujard
Account director: Vít Koubský
Art director: Nino Beaujard Zardalishvili
Režie: Bao-bab (Oliver Beaujard, Nino Beaujard Zardalishvili)
Kamera: Tomáš Šťastný
Produkční: Karolína Fránková
Kostýmní výtvarník: Tereza Kopecká
Mediamix: Online, sociální sítě, OOH, instore
Nasazení: Od druhé poloviny září 2024

Reklama
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)