Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

O2 rozšiřuje do onlinu interní kampaň proti nevědomým předsudkům

© O2

Kampaň s podtitulem „Na nálepky si u nás nehrajeme“ rozšiřuje operátor po ohlasu mezi zaměstnanci. Na sítích má téměř dva miliony zobrazení.

Operátor O2 už zavedl nová interní školení, více podporuje zkrácené úvazky nebo například srovnává dny volna pro manželské i registrované páry. Nedávno také spustil interní kampaň proti nevědomým předsudkům. „V O2 budujeme otevřenou kulturu a usilujeme o vyšší míru psychologického bezpečí jednotlivců i týmů, aby se u nás každý cítil dobře a přirozeně,“ říká Pavel Milec, ředitel lidských zdrojů v O2 s tím, že diverzita podle firmy znamená respekt k jedinečnosti každého. Vedle pohlaví, náboženství nebo věku jde o rozmanitost osobností, zájmů, talentů, zkušeností, nápadů a životních filozofií nebo stylů.

Cílem interní kampaně na podporu rovného přístupu bylo upozornit na předsudky, které nejsou záměrné, ale přesto mohou někoho zasáhnout. Tváří jsou čtyři reální zaměstnanci O2, kteří představují časté typy předsudků shrnutých v claimech: Matka? Ta bude pořád doma; Je starý a nemá na to; Je mladá, nemá zkušenosti; Holka? Ta nemá analytické myšlení.

Reklama
ČEZ

Interní průzkumy O2 potvrdily, že otevření tématu diverzity mezi zaměstnanci má smysl. „Tuto kampaň jsme původně plánovali pouze pro interní účely, ale díky pozitivnímu ohlasu jsme ji sdíleli i na sociální sítě, kde získala téměř dva miliony zobrazení. Změnili jsme tím vnímání našich zákazníků o desítky procent, a především jsme přispěli k lepší atmosféře na pracovišti,“ říká Pavel Milec a dodává „Díky naší kampani a všem dalším aktivitám zaměstnanci více tématu rozumí a méně se s nevědomými předsudky setkávají.“

Také aktuální statistiky kmenových zaměstnanců podle tiskové zprávy potvrzují, že O2 je otevřené všem. Poměr mužů a žen ve firmě je 59 ku 41 procentům. Nejmladšímu zaměstnanci je 18 let a nejstaršímu 74 a věkové rozložení je rovnoměrné. Více než 28 procent zaměstnanců pracuje v O2 déle než 10 let, přičemž téměř jedna třetina z nich je u O2 už 25 let a více. Rekordmanka z řad zaměstnanců oslaví v září 50 let u O2.

„Podpora diverzity je nedílnou součástí našich ESG aktivit. Zavazujeme se k odpovědnému a udržitelnému podnikání, které zahrnuje nejen ekologickou a ekonomickou oblast, ale také tu sociální. Věříme, že tímto komplexním přístupem můžeme přispět k pozitivní změně ve společnosti, ve které má každý své místo,“ doplnil Milan Ruttner, „ESG officer“ O2. 

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)