McDonald’s v nové sběratelské kampani cestuje v čase

Sběratelské edice McDonald’s nejsou jen o samotných předmětech, ale také o příběhu a vzpomínkách, které přinášejí. McDonald’s nabízí zákazníkům jedinečnou příležitost oživit sběratelské nadšení a vytvořit si nové vzpomínky díky aktuální globální McDonald’s Collector’s Edition, v Čechách pod názvem Sklenička, jakou ještě nemáš.

Nostalgie dokáže vyvolat pozitivní emoce, proto jsou sběratelské předměty stále populární. Zákazníci McDonald’s si tuto myšlenku spojují především se vzpomínkami na hračky z Happy Meal, ale také se zážitky z dospělosti, například díky často opakovaným skleničkám Coca-Cola nebo různým kolekcím produktů, které se často stávají sběratelskými předměty. Nyní můžete tyto speciální momenty prožít znovu.

McDonald’s od úterý 13. srpna přináší šanci vytvořit si další vzpomínky pro současnou generaci sběratelů. Nová kampaň Collector’s Edition připomíná fanouškům nejoblíbenější historické momenty, když cestuje v čase prostřednictvím limitované edice šesti oboustranně embosovaných skleniček. Ty jsou svěží verzí klasických sběratelských předmětů od McDonald’s a oslavují některé z nezapomenutelných postaviček z Happy Mealu nebo ikonických spoluprací. Všechny skleničky nesou speciální motivy z různých období: Teenie Beanie Babies (2004), Barbie & Hot Wheels (1999), Coca-Cola (2009), Peanuts & Hello Kitty (2002), Shrek & Minions (2007) či maskota McDonald’s Grimace (1976).

„Za poslední dekádu si naši zákazníci po celém světě vybudovali opravdu speciální vztah ke sběratelským předmětům z McDonald’s. Proto jsme se na globální úrovni rozhodli uvést novou kampaň McDonald ‘s Collector’s Edititon, která oslavuje jedinečné vzpomínky a zároveň dává nové generaci sběratelů příležitost vytvořit si své vlastní. Limitovaná edice skleniček se bude prodávat na více jak třiceti trzích – protože víme, že tyto společné vzpomínky a zkušenosti s naší značkou přesahují hranice a kultury,“ vysvětluje Martin Troup, marketingový ředitel pro McDonald’s Česká republika, Slovensko a Ukrajina.

Zákazníci získají jednu skleničku z kolekce k velkému McMenu, a to s příplatkem 39 korun. Limitovaná nabídka šesti skleniček bude dostupná ve dvou vlnách. První vlna s třemi designy bude probíhat od 13. srpna do 25. srpna a druhá s dalšími třemi motivy od 26. srpna do 10. září.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen