Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

McDonald’s v nové sběratelské kampani cestuje v čase

Sběratelské edice McDonald’s nejsou jen o samotných předmětech, ale také o příběhu a vzpomínkách, které přinášejí. McDonald’s nabízí zákazníkům jedinečnou příležitost oživit sběratelské nadšení a vytvořit si nové vzpomínky díky aktuální globální McDonald’s Collector’s Edition, v Čechách pod názvem Sklenička, jakou ještě nemáš.

Nostalgie dokáže vyvolat pozitivní emoce, proto jsou sběratelské předměty stále populární. Zákazníci McDonald’s si tuto myšlenku spojují především se vzpomínkami na hračky z Happy Meal, ale také se zážitky z dospělosti, například díky často opakovaným skleničkám Coca-Cola nebo různým kolekcím produktů, které se často stávají sběratelskými předměty. Nyní můžete tyto speciální momenty prožít znovu.

McDonald’s od úterý 13. srpna přináší šanci vytvořit si další vzpomínky pro současnou generaci sběratelů. Nová kampaň Collector’s Edition připomíná fanouškům nejoblíbenější historické momenty, když cestuje v čase prostřednictvím limitované edice šesti oboustranně embosovaných skleniček. Ty jsou svěží verzí klasických sběratelských předmětů od McDonald’s a oslavují některé z nezapomenutelných postaviček z Happy Mealu nebo ikonických spoluprací. Všechny skleničky nesou speciální motivy z různých období: Teenie Beanie Babies (2004), Barbie & Hot Wheels (1999), Coca-Cola (2009), Peanuts & Hello Kitty (2002), Shrek & Minions (2007) či maskota McDonald’s Grimace (1976).

Reklama
ČEZ

„Za poslední dekádu si naši zákazníci po celém světě vybudovali opravdu speciální vztah ke sběratelským předmětům z McDonald’s. Proto jsme se na globální úrovni rozhodli uvést novou kampaň McDonald ‘s Collector’s Edititon, která oslavuje jedinečné vzpomínky a zároveň dává nové generaci sběratelů příležitost vytvořit si své vlastní. Limitovaná edice skleniček se bude prodávat na více jak třiceti trzích – protože víme, že tyto společné vzpomínky a zkušenosti s naší značkou přesahují hranice a kultury,“ vysvětluje Martin Troup, marketingový ředitel pro McDonald’s Česká republika, Slovensko a Ukrajina.

Zákazníci získají jednu skleničku z kolekce k velkému McMenu, a to s příplatkem 39 korun. Limitovaná nabídka šesti skleniček bude dostupná ve dvou vlnách. První vlna s třemi designy bude probíhat od 13. srpna do 25. srpna a druhá s dalšími třemi motivy od 26. srpna do 10. září.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)