Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

#LevelUpYourLife, vyzývá v gamingové kampani Česká spořitelna

Česká spořitelna jako první značka v České republice vytvořila kampaň ve 3D vývojovém prostředí Unreal Engine. Stojí za ní VML a studia Fanatic Games, Rig-It a Three Bohemians.

Nový spot z herního světa je součástí dlouhodobého komunikačního konceptu #LevelUpYourLife a bude k vidění společně s ostatními kampaňovými formáty primárně na online platformách YouTube, Instagram a TikTok, streamovací platformě Twitch a na českých herních webech. Spořitelna s ním chce oslovit hráče videoher, posílit s nimi vztah a pomáhat jim zlepšovat jejich dovednosti získané v gamingovém světě, aby byli #silnější ve virtuálním i reálném životě.

Česká spořitelna tak navazuje na úspěšnou loňskou komunikační kampaň zaměřenou na hráče, kterou odstartovala dlouhodobý komunikační koncept #LevelUpYourLife. Podle výsledků měření značky téměř každý druhý hráč zaznamenal některou z komunikačních aktivit banky a vnímal ji jako odlišnou a hodnotnou.

Reklama
ČEZ

„Spořitelna je dnes stejnou měrou banka i technologická společnost. Soustředíme na digitalizaci a technologické inovace a jsem proto moc ráda, že jako první velká společnost v Česku můžeme herním nadšencům ukázat novou a kreativní formu komunikace postavenou na základech moderního 3D nástroje Unreal Engine,“ říká Monika Hovorková, která ve Spořitelně odpovídá za značku a komunikaci.

Jakub Kuneš, který má gaming v České spořitelně na starosti, k tomu dodává: „„Samotný nástroj Unreal Engine nám nabízí nespočet možností, jak dlouhodobě pracovat s naším gamingovým konceptem. Stejně jako loni, i letos budeme pokračovat ve spolupráci s naším ambasadorem Petrem Jirákem, známým pod přezdívkou Xnapy. Herní fanoušci se mohou opět těšit na pravidelný gamingový seriál na Twitchi, kde otevřeme aktuální gamingová témata a zároveň se budeme bavit o financích a finančním zdraví, podpoře sebevědomí či kyberbezpečnosti.“

Nový koncept spotu na gaming má za cíl primárně etablovat komunikační platformu #LevelUpYourLife zaměřující se na hráče videoher od 18 do 25 let. „Koncept plánujeme rozvíjet dlouhodobě a chceme s ním pracovat i v dalších spotech a komunikačních aktivitách. Proto se v něm objevuje hned pět postav z herního světa, které mají svá jména, původ, univerzum, charaktery i poslání. Přestože Unreal Engine už je na herním poli etablovaným nástrojem, cestu do filmového a komerčního světa si teprve hledá a my jsme rádi, že na českém trhu můžeme být prvními, kteří v něm připravili celou kampaň,“ říká Milan Hrubý, který vede tým specializovaný na gaming v agentuře VML, která stojí za konceptem kampaně.

Přípravu spotu z herního světa zajišťovala tři studia. Studio Fanatic Games navrhlo design jednotlivých avatarů a studio Rig-It je následně rozpohybovalo. Časově nejdelší část celé přípravy mělo na starosti studio Three Bohemians, kteří připravovali celkovou animaci a finalizovali spot. Mimo jiné spolupracují s herními studii 2K Games, Warhorse nebo Bohemia Interactive a jedním z jejich posledních projektů byla americká fantasy série The Wingfeather Saga. Na kampani pro Českou spořitelnu spolupracovala i známá jména jako Len Simon (režisér animací a designér, který se podílel na filmech Space Jam, Anastasia nebo Klaus), Jim Moore (umělecký ředitel s kariérou v Lucasfilm, kde pracoval na Star Wars) nebo Mike Jamieson (dříve působící ve slavném studiu ILM). Hudbu ke spotu složil Jan P. Muchow.

Kampaň poběží zejména na online platformách (YouTube, TikTok, Instagram), českých herních webech a také na nejpopulárnější streamovací platformě Twitch.

Na své si přijdou gameři i ve věrnostním programu Moneyback. V průběhu srpna zde najdou slevy na herní produkty a periferie od značky MSI. Další promo akce na podporu gamingu budou postupně přibývat.

Vizitka kampaně
Klient: Česká spořitelna
Agentura: VML
Produkce: Fanatic Games, Rig-It a Three Bohemians
Hudba: Jan P. Muchow

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)