Škoda představila svůj spot pro Tour de France od FCB London

Dlouhodobé partnerství se slavným cyklistickým závodem oslavuje Škoda z koncernu VW videem o intenzitě prožitků, kterou přináší tento sport nejen závodníkům.

Kampaň, kterou vytvořila agentura FCB London a která se právě rozbíhá, přibližuje zážitky ze sportu běžným cyklistům. Značka Škoda v něm komunikuje, že její vozy jsou pro všechny, od elity po amatéry. S kampaní se počítá pro televizi, tisk, venkovní plochy, pro online i sociální sítě.

Tour de France začala v sobotu a letos je Škoda partnerem nejsledovanějšího závodu již podvacáté, třetí rok po sobě pak podporuje také Tour de France Femmes avec Zwift.

Série vinět vyzdvihuje různé důvody, proč milovat cyklistiku, a pětisekundové segmenty v rychlém střihu tvoří dohromady film, jenž vypráví příběh, s nímž se může ztotožnit každý cyklista.

https://vimeo.com/957600624/e58d3ead4d

Zuzana Filipová, manažerka strategie a komunikace značky Škoda k uvedení spotu řekla: „Škoda je již dvě desetiletí hlavním partnerem a dodavatelem automobilů pro Tour de France a stále s nadšením sdílíme naši lásku ke světu cyklistiky. Pro letošní závod naše kampaň oslavuje a posiluje nejen jezdce Tour, ale i běžné cyklistické nadšence. Kampaň ‚Jaká je vaše Tour de France‘ oživuje zážitky každého z nás a jejím cílem je inspirovat více lidí, aby začali jezdit na kole, ať už si zvolí jakýkoli způsob.“

„Ať už se honíte za slávou, nebo jen za kávou a dortíkem, jedete poprvé bez stabilizátorů, nebo posouváte hranice vytrvalosti, snažili jsme se pomoci značce Škoda ukázat sílu těchto zážitků bez ohledu na počasí a terén – umožňují jednotlivcům překonávat osobní rekordy, najít svůj rytmus, objevovat nové trasy a trávit čas s blízkými,“ dodal senior copywriter FCB London Mike Mackenzie.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia