Dlouhodobé partnerství se slavným cyklistickým závodem oslavuje Škoda z koncernu VW videem o intenzitě prožitků, kterou přináší tento sport nejen závodníkům.
Kampaň, kterou vytvořila agentura FCB London a která se právě rozbíhá, přibližuje zážitky ze sportu běžným cyklistům. Značka Škoda v něm komunikuje, že její vozy jsou pro všechny, od elity po amatéry. S kampaní se počítá pro televizi, tisk, venkovní plochy, pro online i sociální sítě.
Tour de France začala v sobotu a letos je Škoda partnerem nejsledovanějšího závodu již podvacáté, třetí rok po sobě pak podporuje také Tour de France Femmes avec Zwift.
Série vinět vyzdvihuje různé důvody, proč milovat cyklistiku, a pětisekundové segmenty v rychlém střihu tvoří dohromady film, jenž vypráví příběh, s nímž se může ztotožnit každý cyklista.
Zuzana Filipová, manažerka strategie a komunikace značky Škoda k uvedení spotu řekla: „Škoda je již dvě desetiletí hlavním partnerem a dodavatelem automobilů pro Tour de France a stále s nadšením sdílíme naši lásku ke světu cyklistiky. Pro letošní závod naše kampaň oslavuje a posiluje nejen jezdce Tour, ale i běžné cyklistické nadšence. Kampaň ‚Jaká je vaše Tour de France‘ oživuje zážitky každého z nás a jejím cílem je inspirovat více lidí, aby začali jezdit na kole, ať už si zvolí jakýkoli způsob.“
„Ať už se honíte za slávou, nebo jen za kávou a dortíkem, jedete poprvé bez stabilizátorů, nebo posouváte hranice vytrvalosti, snažili jsme se pomoci značce Škoda ukázat sílu těchto zážitků bez ohledu na počasí a terén – umožňují jednotlivcům překonávat osobní rekordy, najít svůj rytmus, objevovat nové trasy a trávit čas s blízkými,“ dodal senior copywriter FCB London Mike Mackenzie.