Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kinley v kampani od Saatchi & Saatchi nenechává léto vyšumět

Značka nealkoholických nápojů Kinley představuje v kampani „Nenech léto vyšumět“ produktovou novinku Kinley Grape & Elderflower – limonádu s příchutí hroznů a bezového květu. Kreativní koncept připravila agentura Saatchi & Saatchi ze skupiny Publicis Groupe. 

Letní kampaň na novou příchuť od Kinley je aktuálně ve své druhé fázi. Jejím hlavním pilířem je video spot, který na příkladu prosluněné zahradní sešlosti ukazuje typickou příležitost, při které se dá lehký a osvěžující nápoj vychutnávat.

„Rozdělení na dvě fáze nám umožnilo přirozeně přejít od hlubokého, takřka ASMR prožitku, k atmosféře pravého léta zalitého sluncem a super osvěžující limonádou,“ říká Zuzana Staňková, marketingová manažerka společnosti Coca-Cola ČR. Kampaň běží na českém a slovenském trhu online, na sociálních sítích a na venkovních plochách, a to do konce srpna. Její součástí je i aktivace k zapojení do soutěže o zájezd do francouzského Champagne.

Reklama
Abovalve

„Práce na kampani k nové příchuti nás opravdu bavila. Díky jednoduchému triku s vinnou skleničkou se nám podařilo elegantně odlišit od jiných hroznových limonád,“ doplňuje Daniel Petkevič, copywriter z kreativní agentury Saatchi & Saatchi.

Komunikační koncept „Nenech léto vyšumět“ pro značku Kinley připravila agentura Saatchi & Saatchi z komunikační skupiny Publicis Groupe. Značka z portfolia společnosti Coca-Cola s ní spolupracuje dlouhodobě. Společně už připravili například vánoční/novoroční kampaň s influencery Kinley Festive nebo content z eventu Czech Social Awards v Kinley studiu.

Vizitka kampaně
Klient: Coca-Cola ČR – Kinley
Agentura: Saatchi & Saatchi, Publicis Groupe
Creative director: Petr Roth
Account director: Zoran Boškovič
Account manager: Barbora Proroková
Producent: Adam Filus
Režie a kamera: Martin Douba
Copywriter: Daniel Petkevič        
Art Director: Ondřej Kebrdle

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)