Reklama
Megaboard

To chceš zažít. Letní kampaň značky Fixed vznikla na Madeiře

Slunce, moře a celá řada produktových novinek. To je letní kampaň „To chceš zažít“ české značky Fixed, která se zaměřuje na příslušenství k elektronickým zařízením. Koncept vznikl v agentuře WMC Grey, vše ostatní bylo realizováno už interně.

„Letní kampaň Fixed je zaměřená na představení novinek v našem portfoliu příslušenství. Tyto produkty jsou reprezentanty našich nejsilnějších kategorií, kterými jsou pouzdra, nabíjení a držáky,“ říká Jan Plajner, marketingový ředitel značky. O koncept se na základě briefu postarala agentura WMC Grey. „Následně jsme dělali interně celou produkci a postprodukci. Natáčení a focení se uskutečnilo o Velikonocích na Madeiře,“ dodává.

Kampaň poběží v Česku a na Slovensku především v onlinu na platformách YouTube, Facebook, Instagram, TikTok či Pinterest. Doplní ji také bannery v rámci sítě Sklik a Google a silná PR a influencerská podpora. „Naše produkty by měly být vidět v rámci testování, redakčních tipů, recenzí a PR článků, a to napříč technickými a lifestyle tituly v tištěné i online verzi,“ specifikuje Jan Plajner.

Vizitka kampaně:
Produkce: Michal Němec, Václav Taušek
Fotografie a postprodukce: Jan Salcer
Video a postprodukce: Filip Vaněk
Video, režie, postprodukce: Kristýna Kučerová
Hair, outfits and make-up: Magdaléna Vaverková
Hudba: Michal „Ramel“ Němec/Procit
Koncept kampaně: WMC Grey

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále