Barvitý vizuální styl, symbol ženské postavy i nový slogan „Ráda se postará“ ukazuje Pražská plynárenská ve své dosud největší kampani.
Květnovou kampaní představuje Pražská plynárenská novou dlouhodobou komunikační platformu, kterou připravila ve spolupráci s agenturou Wilhelm Kinga. Jedná se zatím o historicky největší marketingovou kampaň společnosti, která tak reaguje na vývoj komunikace na trhu s energiemi.
Úprava positioningu směřuje k charakteru značky, která je stabilní a důvěryhodná, zároveň i pečující a empatická. „Cílem nového kreativního konceptu a kampaně je posílit spontánní znalost značky, zvýšit atraktivitu tradičního dodavatele energií u mladší cílové skupiny a pomoci obchodu v retenci stávajících i akvizici nových zákazníků,“ říká manažer marketingu Pražské plynárenské Patrik Lorenz a dodává: „Televizní a outdoorová image kampaň je proto podpořena i taktickou produktovou částí v onlinu, tisku a rozhlasu.“
Nový kreativní koncept i kampaň pro energetickou společnost vytvořila agentura Wilhelm Kinga, jejíž tváří je kreativní duo Pavel Wilhelm Přibyl a Katarína Kinga Králová. Spolupráce s agenturou začala na základě výběrového řízení na sklonku minulého roku. Agentura navrhla kreativní platformu založenou na symbolu značky, kterým jsou pečující ruce mytické ženské postavy. Ta bdí nad Prahou i celým Českem, aby mohla pomáhat a podpořit, kde je třeba.
„Společně s Pražskou plynárenskou jsme zahájili velkou a dlouhodobou transformaci značky, která se dotkne nejen marketingové komunikace, ale i vnitřních procesů či samotné péče o zákazníky,“ vysvětluje Pavel W. Přibyl a doplňuje: „Jedná se zároveň i o velkou změnu ve fungování naší agentury, kdy jsme se posunuli z pozice kreativního ‚shopu‘ k zajištění kompletního servisu.“
Distinktivním charakterem komunikace Pražské plynárenské má do budoucna být i barvitý vizuální svět – pestrý, aspirativní, ale stále uvěřitelný. „Komunikační platformu jsme s agenturou vyladili mimo jiné tak, aby nás dostatečně odlišila od konkurence,“ říká Patrik Lorenz.
Atributy péče a vstřícnosti i ženský archetyp značky společnost buduje i nově používaným sloganem „Pražská plynárenská. Ráda se postará“. Společnost tak říká, že se ráda postará o všechny energetické potřeby, a s tím i o pohodlí a spokojenost různých skupin zákazníků.
Vše kampaň představuje jak v třicetisekundovém televizním spotu, který běží od května na Nově a Primě, tak v kratších videích pro online. Produkce televizního spotu se ujala společnost Stink. Producenti Klára Králíčková, Jakub Sláma a Dominika Ott u klienta uspěli i díky režisérce Veronice Jelšíkové. Produkční tým pak vsadil také na zkušeného kameramana Michala Babince, production designéra Martina Krejzlíka či fotografku Uršu Premik.
Nový „dvorní“ hlas značce propůjčila herečka a moderátorka Tereza Bebarová, známá i díky pořadu Peče celá země. Na exekuci ATL komunikace se podílela i další z agentur Pražské plynárenské – Hennessy.
Vizitka kampaně
Klient: Pražská Plynárenská
Marketingový tým: Patrik Lorenz, Šárka Samková, Petr Syřiště
Agentura: Wilhelm Kinga
Kreativní tým: Pavel Wilhelm Přibyl, Katarína Kinga Králová, Kateřina Hlávková, Zuzana Burianová
Account tým: Magdalena Pivarči Křížová, Jana Pokorná Valenčíková
Produkce: Stink Films
Executive producer: Klára Králíčková, Jakub Sláma
Producer: Dominika Ott
Režie: Veronika Jelšíková
Kamera: Michal Babinec
Střih: Filip Malásek
Production design: Martin Krejzlík
Make Up & Hair: Jana Dopitová
Kostýmy: Oscar Charpentier
Grading: Jonny Thorpe, Radek Svoboda
Postproduction: PFX
Photographer: Urša Premik