Reklama
Megaboard

Pilulka v jarní kampani upravuje claim a posiluje značku

Lékárenská skupina Pilulka se s novou kampaní soustředí na posílení konzistence komunikace, udržení jednotného vizuálního stylu a tonality.

Největší kampaň za posledního půl roku odstartovala v Česku i na Slovensku lékárenská skupina Pilulka. Veřejnost ji může zachytit nejen na billboardech, v metru a jiných prostředcích MHD, ale i na YouTube, sociálních sítích a v dalších on-line kanálech. Doplňuje ji komunikace přes influencery a spotřebitelská soutěž, kdy zákazníci mají při nákupu vybraných produktů automaticky šanci vyhrát třídenní pobyt pro čtyři osoby ve wellness hotelu v Mariánských Lázních.

Kampaň s interní kreativou „Jaro je dokonalé, říkali…“ je postavená na vtipných a často neočekávaných, ač přirozených momentech. Doprovází ji po ozdravných opatřeních Pilulky pro posílení značky upravená vizuální identita. Má zvýraznit odbornost Pilulky a její přístup. Úpravou prošla i barevnost, která si klade za cíl navodit pocit bezpečí a důvěry, ale zůstává dostatečně výrazná, aby byla značka zapamatovatelná.

„Změnami se snažíme jasněji komunikovat, kdo jsme, co nabízíme. Zaměřujeme se především na konzistentní komunikaci, při níž je nesmírně důležité udržovat jednotný vizuální styl a tonalitu všech komunikačních kanálů,“ uvedl Petr Kasa, spolumajitel lékárenské skupiny Pilulka, a dodal: „Díky tomu budeme mít jistotu, že naše značka je okamžitě rozpoznatelná, a poselství, které chce předat, je konzistentní ve všech oblastech. Tento přístup nám pomáhá posilovat důvěru ve značku a ulehčuje zákazníkům ztotožnit se s hodnotami, které Pilulka reprezentuje.“

Petr Kasa také dodává, že ruku v ruce s upliftem značky přichází i jemná obměna dlouholetého claimu Pilulky – lepší život. Tradiční slogan skupina  upravila na frázi „lepší lékárna“. Tento krok podle Petra Kasy představuje evoluci brandingu Pilulky, která reflektuje nejen současnou sílu, ale i budoucí směřování značky. „Pilulka vždy byla a bude v první řade (on-line) lékárna. Díky široké paletě služeb se snažíme být pro naše zákazníky skutečně ,lepší lékárnou‘, kde najdou vše, co potřebují pro lepší a kvalitnější život,“ uzavřel spolumajitel Pilulky Petr Kasa.  

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále