Pramenitá voda Rajec z portfolia skupiny Kofola vede v novém spotu od OAK Prague diváky do nedotčené přírody Rajecké doliny a vyzývá k pomoci.
Příroda je maminka nás všech, pomáhejte jí s námi, vyzývá značka pramenité vody Rajec v novém spotu, který týden od zveřejnění na YouTube nasbíral už přes 146 tisíc zhlédnutí. Diváky vede do srdce nedotčené přírody Rajecké doliny, kde ji značka hlasem malého chlapce děkuje a slibuje jí pomoc.
„Naším cílem bylo zachytit esenci nedotčené přírody a čistoty pramene, z něhož naše voda pochází. Jsem hrdá, že celý tým dokázal tuto vizi s láskou a pečlivostí přenést do každého záběru,“ uvedla k videu Tereza Chládková, senior brand manažerka značky Rajec, a dodala: „Věříme, že o nádhernou přírodu, kterou máme štěstí obdivovat, stojí za to pečovat, aby si ji mohly užívat i budoucí generace.“
V nové kampani bylo pro Rajec klíčové zachovat si unikátní přírodní tonalitu komunikace. Přitom ale jasně sdělit, že nejde o značku, která nečinně přihlíží, ale naopak aktivně přírodě pomáhá. A k tomu představit novinku – kojeneckou vodu ve vratné lahvi Cirkulka.
Rajec v kampani odkazuje též na vlastní aktivity, jimiž ve spolupráci s neziskovou organizací Kvapka Rajeckej doliny chrání přírodu před suchem a pečuje o včely či ekologicky pěstuje vlastní bylinky. Jedním z dalších kroků v rámci udržitelnosti je také představení Rajec kojenecké vody ve vratné litrové lahvi Cirkulka. „Z odborných analýz vyplývá, že vratné obaly jsou jedním z nejlepších řešení ve vztahu k přírodě,“ dodává Chládková. V Česku si mohou zákazníci nechat dovézt kojeneckou vodu v litrové skleněné lahvi například skrze internetový obchod Rohlík.cz.
Za kreativou kampaně stojí tým agentury OAK Prague Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka. „Rajec patří k značkám, které jsou mi svým nastavením velmi blízké. Drží si svoji tvář, zůstává věrná svým hodnotám, dělá to jinak než ostatní. Kdysi jsem měla možnost pro ni pracovat a moc ráda se k ní teď po letech vracím. Doufám, že i díky našemu konceptu ‚Příroda je maminka nás všech‘ vykročí k dalším úspěchům – po svém, tiše a bez zbytečného okázalého reklamního humbuku,“ uvádí k nové spolupráci se značkou Tereza Svěráková, Creative lead v agentuře OAK Prague, která je pod kampaní podepsaná.
Produkci zajistila Creative Embassy a režii měl na starosti Maroš Milčík. Třicetisekundový spot, který poběží na televizních stanicích v České republice i na Slovensku, je klíčovou složkou kampaně. Dalším pilířem je komunikace v online prostředí, rozhlase a také venkovní reklama.
Vizitka kampaně
Klient: Kofola ČeskoSlovensko – Rajec
Brand manažeři: Tereza Chládková, Richard Gažo, Martin Musila
Agentura: OAK Prague
Creative lead: Tereza Svěráková
Client lead: Tomáš Dvořák
Creative director: Eugen Finkei
Art director: Vítězslav Mecner
Copywriter: Daniel Friš
Produkce: Creative Embassy
Režie: Maroš Milčík
Kamera: Radim Střelka
Media mix: TV, Facebook, Instagram, Youtube, OOH, Radio
Zprávu jsme aktualizovali 9. května o další podrobnosti ke kampani a vyjádření agentury.