Reklama
Megaboard

Kofola v nové kampani vyzývá k vzájemnému dotýkání

Poté, co tradiční československá značka Kofola začala inspirovat páry k tomu, aby spolu trávily více času a pečovaly o svou lásku, se letos zaměřila na dotyky. I ty jsou totiž podle odborníků nesmírně důležité pro utužování vzájemných vztahů.

Tisíce dotyků věnujeme v průměru každý den mobilům místo toho, abychom objetím nebo polibkem potěšili milovanou osobu. A právě to chce Kofola originální cestou změnit.

„Dozvěděli jsme se, že průměrný Čech či Slovák věnuje každý den 2 600 doteků svému mobilnímu telefonu nebo tabletu. A to nás šokovalo. Proto jsme se rozhodli letos posunout naši myšlenku Láskyplných pátečků, v rámci kterých jsme loni věnovali našim zaměstnancům den volna na lásku, o novou výzvu: pojďme se více dotýkat! Letos proto přicházíme s Láskyplným pátečkem plným dotyků,” vysvětluje Lenka Tenglerová, manažerka značky Kofola.

Kampaň, která se bude odehrávat v online i offline prostředí, posiluje misi tradiční československé značky, a to dodávat lásce bublinky. „Kampaň jsme postavili na insightu, který vychází z dnešního světa – mobilů se dotýkáme stále víc. Čas strávený na telefonu jsme přepočítali na doslova hmatatelný důkaz. Například 2,5 hod. scrollování = 2 600 dotyků, které jsme radši mohli věnovat svým polovičkám a zvýšit si tak hladinu oxytocinu, hormonu lásky,“ říká Dominika Múdra, „strategy director“ z agentury Wiktor Leo Burnett, která je pod kampaní podepsaná.

„Téma se pro nás stalo příležitostí, jak můžeme s Kofolou lásce skutečně pomoci. V TV a online jsme ho rozehráli prostřednictvím Kofoláskových map dotyků, které fungují jako hravá navigace po erotogenních zónách. V gastru zase k dotykům inspirujeme skrze Kofoláskové dotykové tetovačky, nebo aktivitou Kofola za pusu,” doplňuje Kristína Pavlendová, „creative director”, Wiktor Leo Burnett.

Speciální tetovačky, díky kterým si lidé mohou jednoduše označit svá oblíbená místa pro láskyplné dotyky, budou dostupné ve zhruba osmi tisících podniků napříč Českem a Slovenskem. Ve vybraných provozovnách pak bude možné získat Kofolu zdarma za pusu. Stačí si v jakýkoliv pátek objednat Kofolu ve vybraných provozovnách, a dát si pusu se svou drahou polovičkou před obsluhou. Kofolu za pusu budou nabízet vybrané podniky, jejichž seznam najdete na www.kofola.cz/laskyplnakofola, v termínu od 31. května do 31. srpna.

„Z mnoha odborných výzkumů víme, že intimní doteky mají jinou kvalitativní hodnoty než doteky formální. Objímání, polibky nebo masáže mohou nejen snižovat hladiny stresových hormonů a zlepšovat celkové zdraví, ale díky vyplavování oxytocinu, často označovaného jako ‚hormon lásky‘, posilují i pouto a důvěru mezi partnery a podporují pocit blízkosti a bezpečí. A to se samozřejmě nemůže dít, pokud své vztahy schováme do online virtuální prostředí, kde hrají prim naše představy a fantazie, které nemají s realitou nic společného,” uvádí párový terapeut Honza Vojtko.

Na webu Kofoly si proto každý může vytvořit vlastní Kofoláskovou mapu dotyků, díky které snadno popíše a se svou polovičkou nasdílí oblíbená místa pro dotyky offline.

Láskyplný páteček je dlouhodobou komunikační kampaní Kofoly, která má posílit vztahy mezi lidmi. Odstartovala loni, kdy rodinná nápojářská společnost nadělila svým zaměstnancům den volna na lásku nad rámec běžné dovolené a motivovala k tomuto kroku i další firmy. Originální žádost o Láskyplný páteček, kterou mohou lidé vytvořit na míru svým zaměstnavatelům, zpřístupnila na webu, stejně jako i seznam firem, které se k iniciativě doposud připojily. Láskyplný páteček bude Kofola i letos rozvíjet na všech svých komunikačních kanálech, ale například i na letních festivalech.

Vizitka kampaně
Klient: Kofola ČeskoSlovensko
Kreativní agentura: Wiktor Leo Burnett
Brand Strategy: Ľubica Mieresová, Lenka Tenglerová
Creative director: Kristína Pavlendová
Strategy director: Dominika Múdra
Art director: Martina Mihálová
Copywriter: Lukáš Baláž, Ivana Viteková
Graphic designer: Gabriel Jakubkovič, Jaroslav Varchola, Štefan Nosko
Account manager: Laura Chnapková
Account Executive: Lukáš Petriska
Mediamix: TV, online

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále