Na všech dvanácti trzích podtrhuje Answear novou kampaní zaměření na prémiové značky. „Zahalte svůj život do vzácných věcí,“ říká.
Nová kampaň značky, která staví na myšlence „Zahalte svůj život do vzácných věcí“, je klíčovým prvkem dlouhodobé komunikace, jež Answear.cz umísťuje do segmentu prémiové módy. V nabídce má brandy jako Victoria Beckham, Polo Ralph Lauren, Boss, Calvin Klein, Michael Kors, Diesel či Moschino. Strategii a koncept kampaně připravila polská agentura Saatchi & Saatchi, která tendr vyhrála na podzim loňského roku.
Televizní spoty, jež režírovala Stella Consonni, známá svou prací pro značky Gucci, Burberry Vogue, poběží v České republice na TV Nova a na Slovensku na TV Markíza od 6. května do 16. června. Kampaň bude doplněna o digitální aktivity.
„Móda je jistou formou osobního manifestu, který odráží naše hodnoty, smysl pro humor i vztah k sobě samým. Je to prostředek, kterým vyjadřujeme kým jsme nebo jak se sami formujeme. Proto chceme našim zákazníkům dopřát obklopení se vzácnými kousky v šatníku, které je budou doprovázet, ať už na půlmaratonu v Praze, nebo na romantické večeři při západu slunce v Barceloně,“ uvádí mimo jiné country manažerka Answear pro Česko a Slovensko Nicole Groesslová.
Video a fotografie pro kampaň vznikly v Lisabonu. Vše režírovala Stella Consonni, zkušená režisérka a fotografka. Tváří kampaně „Zahalte svůj život do vzácných věcí“ se stala brazilská herečka a modelka Fatima Brunengo. Spoty natočila produkční společnost Papaya Films Lisboa. Postprodukci zajišťovala společnost Platige Image za podpory zvukového studia Soundly.
„Stella dokonale vystihla podstatu toho, co chceme v nové imageové komunikaci zákazníkům sdělit, tedy vyzdvihnout rovnováhu mezi módou, každodenním životem a skutečnými hodnotami. V její práci je vidět smysl pro detail. Podařilo se jí ztvárnit příběh, který buduje trvalý vztah mezi značkou a spotřebitelem – příběh, který dalece přesahuje samotný výrobek,“ komentuje Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu společnosti Answear.
Vedle televize jsou aktivity realizovány digitálně a pomocí venkovní reklamy. E -commerce platforma k této příležitosti v květnu otevře svůj první concept store v továrně Norblin ve Varšavě. V něm bude kombinovat svět prémiových značek se zábavou, uměním, designem a technologiemi.
Vizitka kampaně
Klient: Answear
Agentura: Saatchi & Saatchi
Režie: Stella Consonni
Produkce: Papaya Films Lisboa
Postprodukce: Platige Image za podpory zvukového studia Soundly
Nasazení: od 6. května do 16. června
Mediamix: TV, Digital, OOH