Dvě reklamy od Lola-MullenLowe pro značku Lynx (Axe) sází na černý humor a zároveň odkazují na historii značky Lynx od Unileveru, která své vůně využívá k podněcování přitažlivosti.
Premisa obou reklam je zdánlivě přímočará: pohřeb a nepovedená loupež, ale jejich tón je odlišuje. Jsou napsány svižně a suše a doplněny lehce nepříjemnými, ale přesto podmanivými vizuálními efekty.
„Společnost Lynx, která má za sebou bohatou historii používání vůní k podněcování přitažlivosti, představuje „Sílu vůně“. Kampaň pro více trhů využívá rostoucí trend černého humoru a představuje Lynx Blue Lavender, výraznou vůni z nové kolekce jemných vůní. Spot „Loupež“, který natočil Lionel Goldstein, pozvedl humor do nových výšin, aby si pohrál se silou vůně. Sledujeme eskapádu ženy, která se poněkud impulzivně pokusí vykrást kavárnu, jen aby vůně vůně Lynx Blue Lavender vedla k nečekanému zvratu. Kampaň běží v kinech a v onlinu ve Velké Británii a Turecku a také v řadě zemí Latinské Ameriky, jako jsou Mexiko, Argentina a Uruguay,“ píše se na LinkedIn profilu agentury Lola-MullenLowe.
Na značku deodorantů jsou obě reklamy odvážné a vynikají na přesyceném trhu, přičemž stále hrají na osvědčený přístup, který Lynx po léta používá – že jeho deodorant zvýší úroveň vaší přitažlivosti.
Pro značku Lynx by bylo snadné upadnout do reklamních stereotypů typických pro spoty s deodoranty, ale tento přístup se zdá být pro značku přínosnější, i když je riskantnější.