Na český, slovenský a ukrajinský trh míří kuřecí novinka McCrispy. Také o nové kampani na McCrispy nebo spotřebitelských trendech se v posledním vydání MAM 18/2024 rozpovídal marketingový ředitel McDonald’s Martin Troup.
Nový spot poběží od 1.května do 30. června v televizích, v onlinu i na sociálních sítích v češtině a slovenštině. „Kuřecí produkt McCrispy se stává globální ikonou v rámci kuřecí nabídky po celém světě,“ uvádí Troup. Vedoucí strategickou agenturou je DDB, na kampani se nicméně podílela také PR agentura MSL, digitální agentura Follow Bubble a mediální agentura OMD. „Náš proces je takový, že kreativní agentura vymyslí koncept, který si sdílíme v rámci široké skupiny a pak si rozdělíme určité role v rámci kampaně a každá agentura jede po své ose,“ vysvětluje Troup s tím, že od začátku jeho působení v McDonald’s zapojuje do propagace jednoho produktu více agentur.
McCrispy je v souladu se snahou spotřebitelů zvyšovat podíl kuřecích produktů v nabídce řetězce. V současném jídelníčku a preferencích spotřebitelů totiž hraje kuřecí maso klíčovou roli. „Tento trend neplatí jen v českém a slovenském prostředí, ale je zaznamenatelný po celém světě. Snažíme se tento vývoj reflektovat v podpoře našich ikonických produktů, jako jsou například nugety nebo McChicken, a rovněž vytváříme nové, jako je právě McCrispy,“ říká Troup.
McCrispy nabízí křupavé kuřecí prso v nové nadýchané žemli s mákem a sezamem, čerstvý ledový salát a medovo-hořčičnou omáčku. Od včerejška je burger k dostání ve všech českých restauracích McDonald’s. Zákazníci si ho mohou objednat také prostřednictvím služeb McDelivery nebo MyOrder v aplikaci.
A jaký úspěch měla druhá řada Maestro burgerů Přemka Forejta? Bude McDonald’s Přemkem udržovat nadále spolupráci? A jak v McDonaldu reagují na příchod konkurence? To se dočtete pouze zde.