Reklama
Megaboard

Frisco navazuje na kampaň k nové příchuti soutěží s influencerkami Andreou Kalousovou a Sárou Milfajtovou

Frisco spolu s Boomerang Communication navazují na TV spot k nové příchuti Mango a limeta kampaní, ve které spotřebitelé soutěží o vouchery české oděvní značky Buga.

Cider Frisco má za sebou launch nové příchutě. Ten značka odstartovala novým desetisekundovým spotem v televizi a onlinu. „Nová příchuť mizí z polic/regálů rychlostí, kterou jsme ani neočekávali. Ačkoliv televizní spot skóruje skvěle, chceme v komunikaci zapojit i spotřebitele a zvýšit tak relevanci značky. Na hlavním cíli kampaně, kterým je podpořit vyzkoušení příchutě novými spotřebiteli, se však nic nemění,“ říká Žaneta Kratochvílová, „brand manager“ Frisco.

„Kreativní koncept vychází z odvážného, ale dokonalého spojení ingrediencí nové příchutě. A protože vyzkoušet novou příchuť vyžaduje pokaždé trochu odvahy, vydali jsme se v kreativním konceptu cestou módní paralely. Nosit outfity složené ze zelených a oranžových kousků je odvážné, ale stojí za to je vyzkoušet. Stejně jako novinku Frisco,“ vysvětluje myšlenku kampaně Tomáš Cibor, „business & marketing manager“ Boomerangu.

Hlavní video kampaně stojí na výzvě pro modelku Andreou Kalousovou a herečku Sárou Milfajtovou. Influencerky mají za úkol v omezeném čase vymyslet několik outfitů složených z oranžového a zeleného oblečení. Lidé následně hlasují o nejlepší z nich a mají možnost vyhrát vouchery na nákup u české největší slow-fashion oděvní značky Buga, která oblečení pro soutěž dodala. „Frisco i Buga jsou našimi novými klienty a vzhledem k velkému překryvu cílové skupiny se jejich spojení vyloženě nabízelo. Jsem ráda, že si vše sedlo jak z hlediska strategické komunikace, tak lidsky,“ pochvaluje si situaci „account manager“ Boomerangu Michaela Šišková, která má obě značky na starosti.

K potvrzení vyzkoušení nové příchutě spotřebiteli slouží mechanika soutěže. Hlasovat může každý, ale do soutěže se spotřebitelé zapojí až prostřednictvím nahrání účtenky potvrzující nákup, a tedy ochutnání nové příchutě. Stejnou mechaniku použila agentura Boomerang Communication u launche Radegast Ratar. Úspěšné uvedení nového produktu na trh získalo několik oborových cen. Soutěž značky Frisco běží na sociálních sítích od 27. května do 7. července a vítěze značka vyhlašuje každý týden.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále