Frisco spolu s Boomerang Communication navazují na TV spot k nové příchuti Mango a limeta kampaní, ve které spotřebitelé soutěží o vouchery české oděvní značky Buga.
Cider Frisco má za sebou launch nové příchutě. Ten značka odstartovala novým desetisekundovým spotem v televizi a onlinu. „Nová příchuť mizí z polic/regálů rychlostí, kterou jsme ani neočekávali. Ačkoliv televizní spot skóruje skvěle, chceme v komunikaci zapojit i spotřebitele a zvýšit tak relevanci značky. Na hlavním cíli kampaně, kterým je podpořit vyzkoušení příchutě novými spotřebiteli, se však nic nemění,“ říká Žaneta Kratochvílová, „brand manager“ Frisco.
„Kreativní koncept vychází z odvážného, ale dokonalého spojení ingrediencí nové příchutě. A protože vyzkoušet novou příchuť vyžaduje pokaždé trochu odvahy, vydali jsme se v kreativním konceptu cestou módní paralely. Nosit outfity složené ze zelených a oranžových kousků je odvážné, ale stojí za to je vyzkoušet. Stejně jako novinku Frisco,“ vysvětluje myšlenku kampaně Tomáš Cibor, „business & marketing manager“ Boomerangu.
Hlavní video kampaně stojí na výzvě pro modelku Andreou Kalousovou a herečku Sárou Milfajtovou. Influencerky mají za úkol v omezeném čase vymyslet několik outfitů složených z oranžového a zeleného oblečení. Lidé následně hlasují o nejlepší z nich a mají možnost vyhrát vouchery na nákup u české největší slow-fashion oděvní značky Buga, která oblečení pro soutěž dodala. „Frisco i Buga jsou našimi novými klienty a vzhledem k velkému překryvu cílové skupiny se jejich spojení vyloženě nabízelo. Jsem ráda, že si vše sedlo jak z hlediska strategické komunikace, tak lidsky,“ pochvaluje si situaci „account manager“ Boomerangu Michaela Šišková, která má obě značky na starosti.
K potvrzení vyzkoušení nové příchutě spotřebiteli slouží mechanika soutěže. Hlasovat může každý, ale do soutěže se spotřebitelé zapojí až prostřednictvím nahrání účtenky potvrzující nákup, a tedy ochutnání nové příchutě. Stejnou mechaniku použila agentura Boomerang Communication u launche Radegast Ratar. Úspěšné uvedení nového produktu na trh získalo několik oborových cen. Soutěž značky Frisco běží na sociálních sítích od 27. května do 7. července a vítěze značka vyhlašuje každý týden.
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/05/Frisco_kampan_KV_Online-960x1200.png)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/05/Frisco_kampan_KV_CLV-813x1200.png)