Reklama
Megaboard

Fandíme společně. Coca-Cola spouští největší hokejovou kampaň včetně CSR projektu Dobrogóly

Že sport je pro všechny bez rozdílu, připomíná společnost Coca-Cola v kampani k mistrovství světa v hokeji, do které zapojuje své značky Coca-Cola, Natura a Powerade. Kampaň propojuje i s projektem Dobrogóly, ve kterém podpoří český parahokejový tým půl milionem korun.

Diverzita ve sportu, zejména v hokeji, obohacuje týmového ducha a přináší nové perspektivy. Coca-Cola, která má inkluzivní hodnoty zakódovány ve své DNA, ukazuje svou kampaní i různorodost hokeje a propojuje sportovce s fanoušky. Jak říká, během mistrovství všichni #FandímeSpolečně.

Jako ambasadoři Coca-Coly během mistrovství vystupují bývalý hráč NHL, nynější asistent trenéra a trenér brankářů A-týmu české hokejové reprezentace Ondřej Pavelec, hokejistka hrající v Kanadě a první Češka, která vstřelila gól v NWHL, Kateřina Mrázová a hokejista a několikanásobný paralympionik Zdeněk Krupička. Jejich příběhy, které Coca-Cola představí veřejnosti prostřednictvím rozsáhlé PR kampaně ve spolupráci s agenturou FleishmanHillard, jsou živým příkladem toho, že hokej spojuje všechny bez ohledu na to, kde a jak jsme se narodili.

„Jsem rád, že se do povědomí veřejnosti stále více dostává ženský hokej i para hokej, je to úžasná hra a jasně se ukazuje, že ji mohou hrát opravdu všichni bez rozdílu a mám radost, že to vidí i tak velká firma jako je Coca-Cola,“ říká Zdeněk Krupička, jenž se narodil s rozštěpem páteře, takže dolní končetiny se mu nevyvinuly správně. To mu však nebránilo čtyřikrát reprezentovat Česko na paralympiádě – na posledních Hrách v Pekingu byl dokonce vlajkonošem.

Coca-Cola se navíc rozhodla podpořit parahokejový tým speciálním projektem Dobrogóly. „Za každý český gól, který padne v zápasech MS v hokeji 2024, daruje českému parahokeji 10 tisíc korun. V případě, že by Česká republika vypadla brzy, věnuje Coca-Cola navíc 50 tisíc korun za každý gól ve finálovém zápase. Celkem chceme para hokejisty podpořit částkou půl milionu korun,“ říká Veronika Němcová, „public affairs, communications and sustainability director“ Coca-Coly pro Česko a Slovensko.

TV spot lokální výroby a mnoho dalšího

„Kampaň k mistrovství světa v hokeji je pro nás jednou z nejvýznamnějších aktivit v tomto roce. Pokud jde o OOH komunikaci, jde o největší hokejovou kampaň v historii společnosti Coca-Cola v Česku,“ popisuje „brand manager“ Kateřina Třísková.

Společnost myslí i na fanoušky, kteří zažijí šampionát ve fanzónách v Praze a Ostravě, kde Coca-Cola vztyčila unikátní, šest metrů vysoké stage postavené z obrazovek, které promítají digitální obsah vytvářený v reálném čase. Fanoušci se mohou vyfotit s 3D bannerem, vyrobit si vlastní hokejové kartičky a hrát o hodnotné ceny. Odvážný projekt patří k prvním svého druhu v České republice. V Praze najdou fanoušci ještě jednu fanzónu, a to přímo v nákupním centru Galerie Harfa. Nemohou ji minout, jelikož centrum je celé zahalené v Coca-Cola brandingu.

Do televizního vysílání je pak nasazen spot, který vznikl v lokální produkci agentury Guerilla, což je z pohledu často centralizovaného marketingu společnosti Coca-Cola originální počin. Režíroval ho Lukáš Hrdý a autory kreativního konceptu jsou Tereza Dvořáková, Roman Werner a Severino Cicerchia. Celá kampaň získala mimo jiné silnou digitální podporu, která zahrnuje například aktivaci fanoušků v aplikaci Coca-Cola. Aby pokryla i tradičnější místa prodeje, spolupracuje značka s online obchody Rohlík.cz a Košík.cz.

https://youtube.com/watch?v=pZI558NtPv0

Coca-Cola si pro fanoušky připravila také národní spotřebitelskou soutěž v Česku i na Slovensku, ve které mohou hokejoví nadšenci denně vyhrát čtyři vstupenky na zápasy, hokejový merch či VIP vstupenky na finálový zápas s VIP doprovodem. Soutěž je podpořena influencerskou kampaní s Tomášem Zástěrou, Lucií Bechynkovou a Simonou Salátovou.

Spolupráce firmy Coca-Cola a českého hokeje s jeho mužskými, ženskými a parahokejovými týmy ukazuje, že odvaha a síla jsou kvality, které překonávají fyzické hranice a patří každému bez ohledu na pohlaví, původ, sexuální orientaci nebo fyzická omezení. Sport je tu pro všechny a na květnovém Mistrovství světa v ledním hokeji 2024 proto #FandímeSpolečně.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále