Reklama
Megaboard

Vášeň pro hokej spojuje Tesco s nákupy v kampani od Socialsharks

Obchodní řetězec Tesco, který se poprvé stal oficiálním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, spustil velkou kampaň od Socialsharks i se spotřebitelskou soutěží.

Od středy 17. dubna až do finále Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji poběží ve všech marketingových a komunikačních kanálech hokejová kampaň obchodního řetězce Tesco, za jejíž ideou stojí kreativní a digitální agentura Socialsharks.

„V kampani propojujeme vášeň pro hokej s nákupem v Tesco. Se Socialsharks jsme se proto shodli na zábavném a odlehčeném pojetí celé kampaně, což ještě více podtrhují vtipná slovní spojení používaná jak ve světe hokeje, tak i obchodu. Zákazníkům nabízíme neopakovatelnou příležitost stát se součástí velkého hokejového dobrodružství prostřednictvím Clubcard,“ uvedla Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka pro Tesco Česká republika.

S kampaní je spojená soutěž o lístky na finále Mistrovství světa v hokeji a dalších sto cen každý den. Chybět v ní podle Grinčové nebudou ani „vychytané nabídky“.

„S Tescem spolupracujeme od ledna a hned jsme naskočili do tvorby jedné z nejzajímavějších kampaní tohoto roku. Jsem ráda, že do nás Tesco vložilo důvěru a společně se nám podařilo vytvořit neotřelou, avšak ucelenou komunikaci pro ATL, online, offline i instore,“ okomentovala průběh spolupráce CEO Socialsharks Nikol Stolle.

Kreativní koncept zastřešuje slogan Tesco žije hokejem. „Lakoničnost a výmluvnost sloganu pro nás byla důležitá pro zřetelné a jasné vyjádření významného sponzoringu značky,“ tvrdí autor ideje a kreativní ředitel Socialsharks Daniel Krásný, a dodává: „Cílem je svěží a akční kampaň nabitá vtipnými hokejovými analogiemi, ve kterých si na své přijdou nejen sportovní nadšenci.“

Návrh a zpracování kampaně spadá pod agenturu Socialsharks. Produkci zajistila zlínská společnost IS Produkce, režii spotu zajistil Jarek Plouhar. Zapojení influencerů v kampani má pod svou taktovkou agentura Socialpark.

Výrazným leitmotivem, který se propisuje napříč kanály, je prodavačka v hokejové masce, která rodině v pointě předává soutěžní kartičku. Motiv prodavačky v brankářském se ostatně stane významným prvkem i na místech prodeje během kampaně. Se sloganem Vychytali jsme výhodné nabídky přinese Tesco pro své zákazníky výhodné ceny nejen na produkty vhodné pro společné sledování hokejových utkání.

Vizitka kampaně:
Klient: Tesco Česká republika
Agentura: Socialsharks
Produkce: IS Produkce
Režie: Jarek Plouhar
Nasazení: 17. dubna až 26. května
Media mix: ATL, online, offline, social, instore

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále