Vášeň pro hokej spojuje Tesco s nákupy v kampani od Socialsharks

Obchodní řetězec Tesco, který se poprvé stal oficiálním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, spustil velkou kampaň od Socialsharks i se spotřebitelskou soutěží.

Od středy 17. dubna až do finále Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji poběží ve všech marketingových a komunikačních kanálech hokejová kampaň obchodního řetězce Tesco, za jejíž ideou stojí kreativní a digitální agentura Socialsharks.

„V kampani propojujeme vášeň pro hokej s nákupem v Tesco. Se Socialsharks jsme se proto shodli na zábavném a odlehčeném pojetí celé kampaně, což ještě více podtrhují vtipná slovní spojení používaná jak ve světe hokeje, tak i obchodu. Zákazníkům nabízíme neopakovatelnou příležitost stát se součástí velkého hokejového dobrodružství prostřednictvím Clubcard,“ uvedla Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka pro Tesco Česká republika.

S kampaní je spojená soutěž o lístky na finále Mistrovství světa v hokeji a dalších sto cen každý den. Chybět v ní podle Grinčové nebudou ani „vychytané nabídky“.

„S Tescem spolupracujeme od ledna a hned jsme naskočili do tvorby jedné z nejzajímavějších kampaní tohoto roku. Jsem ráda, že do nás Tesco vložilo důvěru a společně se nám podařilo vytvořit neotřelou, avšak ucelenou komunikaci pro ATL, online, offline i instore,“ okomentovala průběh spolupráce CEO Socialsharks Nikol Stolle.

Kreativní koncept zastřešuje slogan Tesco žije hokejem. „Lakoničnost a výmluvnost sloganu pro nás byla důležitá pro zřetelné a jasné vyjádření významného sponzoringu značky,“ tvrdí autor ideje a kreativní ředitel Socialsharks Daniel Krásný, a dodává: „Cílem je svěží a akční kampaň nabitá vtipnými hokejovými analogiemi, ve kterých si na své přijdou nejen sportovní nadšenci.“

Návrh a zpracování kampaně spadá pod agenturu Socialsharks. Produkci zajistila zlínská společnost IS Produkce, režii spotu zajistil Jarek Plouhar. Zapojení influencerů v kampani má pod svou taktovkou agentura Socialpark.

Výrazným leitmotivem, který se propisuje napříč kanály, je prodavačka v hokejové masce, která rodině v pointě předává soutěžní kartičku. Motiv prodavačky v brankářském se ostatně stane významným prvkem i na místech prodeje během kampaně. Se sloganem Vychytali jsme výhodné nabídky přinese Tesco pro své zákazníky výhodné ceny nejen na produkty vhodné pro společné sledování hokejových utkání.

Vizitka kampaně:
Klient: Tesco Česká republika
Agentura: Socialsharks
Produkce: IS Produkce
Režie: Jarek Plouhar
Nasazení: 17. dubna až 26. května
Media mix: ATL, online, offline, social, instore

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345