Reklama
Megaboard

Tváří značky Bohemia Sekt Prestige je hlavní sklepmistr Josef Švéda

Bohemia Sekt představuje novou komunikaci prémiové řady šumivých vín. Se sklepmistrem Josefem Švédou zdůrazňuje hlavní atribut značky – čas a dlouhé zrání v lahvi.

Cílem nové komunikace se sloganem „Na Prestige se nespěchá“ je zvyšovat znalost značky Bohemia Sekt Prestige na trhu šumivých vín. „Novou komunikací chceme ukázat, kolik práce, úsilí, mistrovství a času stojí, než vznikne lahev Bohemia Sekt Prestige. Vsadili jsme na autenticitu a do hlavní role obsadili Josefa Švédu, který ve Starém Plzenci dohlíží na výrobu sektů už třiatřicet let,“ říká Ondřej Čabrada, brand manažer značky Bohemia Sekt.

Dříve značka spolupracovala se známou topmodelkou a filantropkou Terezou Maxovou. Pro novou kampaň byl s hlavním sklepmistrem vytvořen vizuál, který představuje fáze výroby sektu od pečlivého výběru nejlepších moravských hroznů, přes zrání vína v lahvi, které trvá nejméně 12 měsíců. Zdůrazněna jsou i ocenění ze světových vinařských soutěží, kterých Bohemia Sekt Prestige získá desítky ročně. Jen během letošního jara získal už 19 zlatých ocenění na soutěžích ve Francii, Belgii, Německu, Portugalsku a dalších zemích.

Koncept a strategie pochází z dílny kreativní agentury WMC Grey, s níž společnost dlouhodobě spolupracuje. Novou komunikaci bude značka používat na sociálních sítích, internetu, v tiskové reklamě i v komunikaci v místě prodeje. V druhé polovině roku, která je hlavní sezonou sektů, plánuje komunikaci rozšířit také o outdoorové formáty.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále